michu13 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam, jestem posiadaczem Hondy CB 750 z 82 roku, i mam takie pytanie czy normalne jest takie zachowanie sie motocykla , że przy przejeżdżaniu przez wzdłuzne koleiny rzuca motocyklem tak że strach jechać hahaha nie mam zbyt wielkiego doświadzczenia w jezdzie na motocyklu czy może ten typ po prostu tak ma?pozdrawiam Michał A to zdjęcie mojej ślicznotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Każdy tak ma, w szczególności w deszczu trzeba bardzo uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu13 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czyli to normalka?mi sie wydawało ze może mam za twarde amortyzatory z tyłu są tam takie pokręcane regulacje sa skrecone prawie na maksa a jeżdze sam moze powinienem je opuścic o żabek albo dwa , nie ruszaałem ich bo mysle śtare sa moze tak ma być? jak sprawdzic tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Nie do końca tak normalka. Są motocykle, który tak trudny teren, jak opisujesz,jadą z przysłowiowym palcem w de :wink: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Tak Mongor masz rację -jak zawsze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zależy jakie masz na mysli koleiny... trafiało w przeszłości i takie koleiny które miały wnet ściany pionowe na wys. ponad 2cm....Nowe opony znacznie poprawiają trakcję motocykla... W Twoim wypadku trudno wyrokować, tak z odległości i foto motocykla... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 "Gumowa" rama w starych nakedach daje zawsze takie efekty . 1000rr czy Falco przelatywały prawie niewzruszone przez rynny w asfalcie.Taki GS500 z "profili" będzie już o niebo lepiej przez nie przechodził niż "rurowy" cebek . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dokładnie tak, gumowa rama. Mozna to wyeliminować kupując nowsze moto ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Ale zawsze trzeba kontrolować ciśnienie w oponach bo to ma największy wpływ na trakcję motocykla.Do tego luzy na głowce (łożysko) jak i na kołach (i takie widziałem). Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Najlepszy przykład to nawierzchnia "zjedzona" przez frezarkę (czy jakoś taksie nazywa to ustrojstwo ) pozostają na dłuższym odcinku długie koleinki i nie ma moto które by nie fikało na tym, chyba że, ma opony jak w wypasionym biemdablju ;) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Może wystarczy tylko w miarę mocna rama? Bo moim zdaniem, opony za wiele do tego nie mają. Swoją drogą, skoro jest temat koleiny wzdłużne, to może też trzeba założyć temat, koleiny poprzeczne. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 I koleiny ukośne :)A tak na serio to wystarczy nie walczyć z motocyklem tylko rozluźnić ręce i dać mu jechać własnym torem jazdy i nawet po tarce można zasuwać ile wlezie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu13 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 I koleiny ukośne :) A tak na serio to wystarczy nie walczyć z motocyklem tylko rozluźnić ręce i dać mu jechać własnym torem jazdy i nawet po tarce można zasuwać ile wlezie.Witam kolegów , jeszcze raz tym razem mam inne pytanie nie chciałem zakładac nowego tematu, jesli to nie halo to proszę o usunięcie posta przez moderatora, mianowicie kierownica i zarazem zegary gdy jadę na wprost sa skierowane lekko w prawo, moto jedzie prosto po puszczeniu kierownicy nie węzykuje ani nie trzeba walczyc aby jechał prosto. Moje pytanie jest takie czy jest mozliwe że półki sa zle poskręcane z lagami?czy jakos można to ustawic prosto? nie przeszkadza to w jezdzie ale troche denerwuje. A może jest na forum ktoś z Ostrowa albo okolic co ma pojęcie o takich starych japończykach?pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Mój średnio stary Japończyk też na to cierpiał jakiś czas temu. Przyczyną była pogięta kierownica oraz samo mocowanie zegarów. Kierownicę wymieniłem, mocowanie zegarów wyklepałem i działało przez jakiś czas... do następnej gleby :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Na cebuli czy gs500 nie czuc za bardzo kolein wzdłużnych. Wąskie opony robią swoje. To nawet nie chodzi o gumową ramę, tylko o gumowe lagi, wahacz. W gs500 przy stoppie z lag robi się banan. W takim CB 750 sc też pewnie lagi 35mm Edytowane 15 Czerwca 2015 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.