Skocz do zawartości

Zmiana układu wydechowego - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam electrę na evo i zmieniłem wydech z 2/1 na 2/2 , no i powstał problem -silnik chodzi jakoś "twardo".

Kolektory mam typowe każdy gar ma swój wydech. Dodam że tłumiki kupiłem w małyhd jako komplet do elektry, ale różnią się

konstrukcją w środku.

Już wcześniej nie było sond lambda i teraz ich niema . Praca silnika (twarda) przenosi się na cały motocykl - straszne wibracje.

Co może być przyczyną?

Pozdro Lech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy układ wydechowy jest połączony....Nie jest rozdzielony,choć są dwa tłumiki.Nie słyszałem,żeby w Evo kiedykolwiek były sondy lambda.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pociągnę temat, bo również mam w planach zrobić podział 2/1 na 2/2 tylko na OEM tłumikach.

 

Czy standardem jest praca jak pisze Lech N? Czy należy zrobić coś jeszcze żeby praca silnika była prawidłową.

Na forum były infa że po zmianie jw. dźwięk powinien być bardziej evo.

pozdro i czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...