Kierownica Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam. Czy wie ktoś gdzie znajdują się blokady w Hondzie CBF 125 ? Mam zamiar ową kupić można powiedzieć od sąsiada. Problem polega na tym, że jej prędkość max. wynosi 105 km/h. Prawdopodobnie jest przyblokowana... tylko gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Problem polega na tym, że motocykl nie jest "przyblokowany". Prędkość maksymalna według producenta wynosi ok 105 km/h. http://motocykle.honda.pl/pl/motocykle/modele/naked/cbf125/specyfikacja.html - zakładka "układ napędowy". Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownica Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 I właśnie niektóre były blokowane własnie do 104 km/h ( z tego co wiem). Kolega kupił salonową z 2013r. najwięcej ile jechał to 125 km/h. Ogólnie na prostej z tego co słyszałem i widziałem powinna lecieć 120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a może jesteś za gruby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a może jesteś za gruby ? Też sporo racji. Przy małych pojemnościach waga i gabaryty kierowcy znacząco wpływają na przyspieszenie i v-max. Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownica Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 niwy, przy wzroście 184 i wadzę 90KG nie sądzę żeby v-max spadł o 15 km/h... Musi być przyblokowana nie ma innego wyjścia. Kto na nią nie wsiądzie 105 max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldschoolweek Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ten model ma służyć jako wozidło tanie w utrzymaniu a nie do podkręcania go. Jak do tematu to zamiana zębatki na taką o mniejszej liczbie zębów powinna pomóc przy rozbujaniu go do większej prędkości, kosztem przyspieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfa158 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 ja mam cbf 125 z 2011 i idzie 100 , może 110 z gorki i nic więcej nie pójdzie, żadnych tuningów i blokad nie ma sciaganych bo raczej ich nie ma. ale jak ktoś coś poradzi to chętnie coś pokombinuje. kto mi napisze jaka ma być szczelina na zaworach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomu80 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 CBF 125 nie były w żaden sposób blokowane i nie różnią się specyfikacją i parametrami w poszczególnych krajach dystrybucji. Oczywiście poza Indiami, gdzie ten motor jest sprzedawany jako Honda 125 Stunner i jest na gaźniku. Moja jest z 2012 roku (przebieg 9000 km) i idzie 113 w jedną osobę (77 kg) i 108 we dwie.(77+50 kg). Z tego co wyczytałem na wielu zagranicznych forach i co widziałem na wielu filmikach to zdecydowanie 90% CBFek 125 idzie max ok. 105- 110 . Są nieliczne (raptem 2 filmy na Youtube) wyjątki gdzie leci 120 km/h, ale jak przypuszczam jedzie na nich szczupły nastolatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archarius Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Miałem, jeździłem i potwierdzam - przy 65kg wagi max sensowna prędkośc dla tego motocykla to 105km/h. Z górki z wiatrem można jeszcze walczyć do 115, ale moim zdaniem nie ma to wielkiego sensu, szkoda silnika. Z CBR125 jest podobnie, alternatywą jest NSR125 - dwusuwowy silnik - brzmi tragicznie, ale mocy i dynamiki ma sporo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomu80 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Wychodzi na to, że jedyne od czego zależy prędkość maksymalna tego motorka to po prostu jego stan techniczny i przebieg. Większość to przecież egzemplarze sprowadzone z Francji, Szwajcarii i Niemiec, z ogromnymi przebiegami i często rozbite, skręcone u nas 7-10 tys. km. Te więcej niż 105 km/h nie polecą i nie ma się cze\mu dziwić.Przecież to niemożliwe żeby w tym samym modelu były aż takie rozbieżności w osiągach, kiedy wiadomo że w CBF 125 żadnych blokad nigdy nie montowano. Najlepszy dowód, że ja przecież ważę prawie 80 kg i po ostatniej zmianie zębatki zdawczej na mniejszą (15 zębów) na prostej idzie zawsze spokojnie 115-117 km/h bez najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, Co sądzicie o nowej CB125F? Miał już ktoś okazję jeździć? http://www.honda.pl/motorcycles/range/125cc/cb125f-2015/overview.html Dziś byłem w salonie i wygląda ładnie, tylko te wąskie kółka... Sprzedałem dziś swojego chinczyka (Romet Zetka), którego jakość była dużo gorsza niż Hondy (m.in. elementy plastikowe). Szukam innej 125-tki, ponieważ prawo jazdy kat. A odpada, a taka pojemność całkowicie mi wystarczy. Kilka linków do poczytania, gdyby ktoś byl zainteresowany: http://motobanda.pl/honda-cb125f-nowa-wersja-mini-nakeda http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/1,124078,16999775,Honda_CB125F___Nowa_wersja_popularnego_nakeda__duzo.html http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2012/2015/april/first-impressions-hondas-new-cb125f/#.VTNji3Do6rU http://motocykle.autocentrum.pl/motocykle/newsy/praktyczna-i-oszczedna-cb125f-w-nowej-odslonie/ http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=433 http://motovoyager.net/2014/11/honda-pokazuje-cb125f-kawal-dobrej-nikomu-potrzebnej-roboty/ http://www.visordown.com/learners/first-ride-honda-cb125f-review/26545.html Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez C0RLE0NE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 http://www.scigacz.pl/Honda,CB125F,mistrzyni,srodmiescia,26198.html Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bike-reviews/honda/2015-honda-cb125f-first-uk-test/#.VUxSVHDo6rU Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 http://www.mirror.co.uk/lifestyle/motoring/review-honda-cb125f-bargain-buy-5682134 Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.