Skocz do zawartości

Mam pacięta kawasaki klr 600, dymi z wydechu


erykkyre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pacięta kawasaki klr 600 zrobiłem około 200 km i dzisiaj dolałem oleju około 100 ml trochę mnie zdziwiło bo zawsze dolewałem tak o połowę mniej jak dolałem było max. zrobiłem dzisiaj około 20-25 km i musiałem dolać do stanu około 30 ml oleju.

Zauważyłem że jak przegazuje go tako około 8-10 tyś. obr. to leci czarnawo- niebieski dym i nie jestem pewny czy tako w ciągu nie całych dwóch tygodni mogły paść uszczelniacze zaworowe?

 

Jutro jak będę miał czas to zaglądnę do nich jak to one to jakiej firmy polecacie? a może pasują od jakiegoś auta? nie chce zamawiać oryginalnych bo te uszczelniacze chce żeby wytrzymały 2-3 sezony

 

P.S

kawa nigdy nie dostawała w dupę na zimnym silniku

Edytowane przez erykkyre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na 85 rocznik, ma tylko 12050 km przebiegu, wyczuwam niezłe kręcenie licznika, czyli jeżeli zestaw cylinder, tłok, pierścienie były wymieniane około

3,5k km to wychodzi, że moto wtedy miało 8550. Trochę mało jak na taki rocznik. Ja na Twoim miejscu, ściągną bym górę, a najlepiej cały cylinder, i popatrzył czy wszystko jest ok. Gdzieś, żre olej. Wydaje mi się, że właśnie poprzez spalanie go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jeden problem na tłoku zobaczyłem odbicie dwóch zaworów wydechowych

po prawej zawór ma ustawioną przerwę ciasne 0,25 a z lewej luźne 0,25 (0,26 nie wejdzie ) luzy regulowane płytkami

 

a co do tych prowadnic je się jakoś regeneruje czy kupuje się nowe, prowadnice postaram się sprawdzić jutro bo nie mogę ściągnąć zabezpieczeń

post-74594-0-54631100-1428940508_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz powinien być na ssącym 0,10mm wydech 0,15mm zbyt duży luz może powodować kolidowanie zaworu z tłokiem jak i jego nie domykanie i przedostawanie się oleju do komory spalania uszczelniacze zaworowe zamienniki to koszt około 10-12zł więc nie duży koszt bo mało zaworów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie inwestuj w ten sprzet...bo bedziesz tak bez konca ladowal kase.. to jest 20 letni motocykl enduro - singiel , KLR zawsze pily olej, ten typ tak ma , dolewaj oleju i jezdzij poki korba bokiem nie wyjdzie ...bo wart jest sprawny ze 3 tys zl ...tyle co dobry remont silnika.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...