erykkyre Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam! Mam pacięta kawasaki klr 600 zrobiłem około 200 km i dzisiaj dolałem oleju około 100 ml trochę mnie zdziwiło bo zawsze dolewałem tak o połowę mniej jak dolałem było max. zrobiłem dzisiaj około 20-25 km i musiałem dolać do stanu około 30 ml oleju.Zauważyłem że jak przegazuje go tako około 8-10 tyś. obr. to leci czarnawo- niebieski dym i nie jestem pewny czy tako w ciągu nie całych dwóch tygodni mogły paść uszczelniacze zaworowe? Jutro jak będę miał czas to zaglądnę do nich jak to one to jakiej firmy polecacie? a może pasują od jakiegoś auta? nie chce zamawiać oryginalnych bo te uszczelniacze chce żeby wytrzymały 2-3 sezony P.Skawa nigdy nie dostawała w dupę na zimnym silniku Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Może o przebiegu byś wspomniał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 według licznika 12050 km a rocznik 1985 a możliwe jest że pierścień zagarniający się przypiekł miał 3 lata temu robiony cylinder nowy tłok i pierścienie na ty może przejechał 3500 tyś. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jeśli na 85 rocznik, ma tylko 12050 km przebiegu, wyczuwam niezłe kręcenie licznika, czyli jeżeli zestaw cylinder, tłok, pierścienie były wymieniane około3,5k km to wychodzi, że moto wtedy miało 8550. Trochę mało jak na taki rocznik. Ja na Twoim miejscu, ściągną bym górę, a najlepiej cały cylinder, i popatrzył czy wszystko jest ok. Gdzieś, żre olej. Wydaje mi się, że właśnie poprzez spalanie go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 na pewno było kręcone dzisiaj się postaram zaglądnąć do uszczelniaczy poszedł jeden uszczelniacz na zaworze ssącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslaw.pol Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Skoro mówisz że tłok pierścienie były niedawno nowe to ja na twoim miejscu zajął bym się głowicą czyli sprawdź uszczelniacze i prowadnice zaworowe koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 mam jeszcze jeden problem na tłoku zobaczyłem odbicie dwóch zaworów wydechowych po prawej zawór ma ustawioną przerwę ciasne 0,25 a z lewej luźne 0,25 (0,26 nie wejdzie ) luzy regulowane płytkami a co do tych prowadnic je się jakoś regeneruje czy kupuje się nowe, prowadnice postaram się sprawdzić jutro bo nie mogę ściągnąć zabezpieczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 luz powinien być na ssącym 0,10mm wydech 0,15mm zbyt duży luz może powodować kolidowanie zaworu z tłokiem jak i jego nie domykanie i przedostawanie się oleju do komory spalania uszczelniacze zaworowe zamienniki to koszt około 10-12zł więc nie duży koszt bo mało zaworów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 zbyt duży luz może powodować kolidowanie zaworu z tłokiem jak i jego nie domykanieZastanowiłeś się co piszesz ? Jest akurat dokładnie odwrotnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 mam pytanie co do prowadnic da się je wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 zazwyczaj tak. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslaw.pol Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 każdy jeden warsztat zajmujący się regeneracją głowic wymieni ci te prowadnice na nowe i koszty wcale nie są takie jak ktoś by sobie wyobrażał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Polecam serwis Krasnobrodzka Racing w Warszawie. Zrobią za normalne pieniądze i na 100% będzie tak, jak powinno być. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 ok dzięki za rady a co prowadnic to nie mają jakiegoś większego luzu tylko jest jedno ale jedna prowadnica jest ułamana na samum końcu i nie wiem co z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) kolego nie inwestuj w ten sprzet...bo bedziesz tak bez konca ladowal kase.. to jest 20 letni motocykl enduro - singiel , KLR zawsze pily olej, ten typ tak ma , dolewaj oleju i jezdzij poki korba bokiem nie wyjdzie ...bo wart jest sprawny ze 3 tys zl ...tyle co dobry remont silnika. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.