lukasz1981 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Panowie,Muszę wyjąć pompę paliwa. Trochę poszperałem w necie i widzę że bez odkręcenia amortyzatora od wahacza raczej się nie obejdzie bo wahacz trzeba opuścić w dół aby swobodnie wyjąć pompę. Czy do tej operacji trzeba ściągnąć pas? Nie uszkodzę go gdy podniosę tył motocykla za zadupek aby odkręcony od amortyzatora wahacz poszedł w dół? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Moim zdaniem ściągnij napinacz i powinno wystarczyć, ale nawet bez tego, nic nie powinno się stać(najwyżej Cię nie "puści"dalej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 OK. Po zdjęciu napinacza chyba nie powinno już być kłopotu z ewentualnym zsunięciem pasa z tylnej zębatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Nie będzie problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Nie zdejmuj napinacza uprzednio nie odkręciwszy osi koła i zacisku tylnego. Jeśli popuścisz oś koła po prostu zsuń pas z koła zębatego, nie zdejmuj napinacza. Tak jest łatwiej.Ciesz się że masz 2007, w modelach 2010 to jest dopiero jazda! Powodzenia! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie zdejmuj napinacza uprzednio nie odkręciwszy osi koła i zacisku tylnego. Jeśli popuścisz oś koła po prostu zsuń pas z koła zębatego, nie zdejmuj napinacza. Tak jest łatwiej.Ciesz się że masz 2007, w modelach 2010 to jest dopiero jazda! Powodzenia! Dzięki Mariusz za wskazówki. Czyli najpierw zdejmuję zacisk, potem luzuję oś koła i pas powinien już zejść. Wtedy odkręcam śrubą amortyzatora i wahacz pójdzie w dół. Mam jeszcze kilka pytań. Jaki rozmiar klucza jest potrzebny do tylnej osi? I tu od razu pytanie o klucz dynamometryczny do poskręcania. Potrzebny czy obejdzie się bez niego? Robiłem już kilka podejść ale zawsze odstrasza mnie nieco cena bo za dobry parę złotych trzeba dać a używany będzie sporadycznie... Pytanie drugie to czy podczas obniżania wahacza koło nie oprze się na wydechu? Zdejmować koło czy obejdzie się bez tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 22 do tylnej osi(albo calowy tego pokroju :P) Prędzej oprą się przewody olejowe i to na nie bym zwracał uwagę bardziej. Odnośnie ściągania koła i popuszczania osi i zacisku - nie będę się sprzeczał :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Oczywiście każdy śrubunek ma swój moment dokręcania - ale bez problemu uda Ci się to zrobić bez skomplikowanych narzędzi. Po prostu z czuciem dokręcaj. Będziesz czuł że koło jest sztywne a jednak łożyska pracują płynnie.Tak jak Przemek napisał klucz 22. Jest w zestawie jeśli się ma oryginalną narzędziówkę Buell. Może to być również chociażby przedłużana nakrętka 22 (jeśli wiesz co mam na myśli). Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.