cough Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, czy ktoś mógłby podsunąć mi jakieś wytłumaczenie tego co spotyka już 2 tłok z rzędu? Moto dt50. Pierwszy został przytarty po 500km , a ten obecny po 600km, cylinder na niclasil airsal, tłok oryginalny arisal. Czy możliwe że problem leży w wale bądź korbowodzie że tak jakoś musi go skrzywić że przyciera tą jedną stronę i kleszczy pierścień? Pierścień jak i zabezpiecznie sworznia zakładane są poprawnie. Mieszanka jest ok, bo świeca kawa z mlekiem, olej castrol 2t racing. Korba ma delikatne luzy na boki, ale to chyba normalne.Tłok oczywiście docierany, na docieraniu większa ilość oleju w mieszance. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez cough Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixser Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Moim zdaniem wina leży po stronie regulacji gaźnika a dokładniej od zbyt ubogiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 A mieszankę na docieraniu w jakich proporcjach robiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 olej benzyna? 1:30, tylko to jest już drugi tłok, i pierścień został przykleszczony w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 spawana szpila ? a co z cylindrem ? mierzył go ktoś czy na pałe włożone ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 tak ale ukręciła się przy odkręcaniu, cylinder ok, nic na pałę to był kupiony nowy zestaw ze sklepu airsala, cylinder tłok pierścienie itp, pierwszy tkłot przykleszczył pierścień w tym samym miejscu, cylinder w bardzo dobrym stanie, kupiłem nowy drugi tłok też airsala , i dziś stracił kompresję i po wyjęciu tłoka w tym samym miejscu przykleszczony pierścień od strony denka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolego co to dokładnie za motocykl , jaki typ rocznik , czym chłodzony . ? Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 dt50, powietrzak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Głowica i uszczelka pod głowice była w zestawie pod nowy cylinder ? uszczelka pod cylindrem była czy składałeś na sam silikon ? Wygląda jakby tłok walił w głowice , sprawdź czy na głowicy jest ślad odbitego tłoka , najlepiej zapodaj zdjecie głowicy od spodu . Możliwe też , że kupiłeś cylinder z wada fabryczną , zapodaj zdjęcie cylindra od środka a dokładnie żeby było widać krawędzie okna o które chaczył tłok , tylko rób zdjecia na makro i w dobrym świetle żeby coś było widać . Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 spoko, zrobię jutro, ale, uszczelki były w zestawie, głowica jest oryginalna, i ona pasuje do tego cylindra, i tłoka, na głowicy nie ma żadnych odbić, także na 99% nie dotyka głowicy, cylinder w środku wygląda bardzo dobrze, i raczej nie chaczy o okna bo oglądałem je, jeździłem palcem i są grzadkie nie widać na nich żadnych rys czy odbić niclasilu. tak wygląda pierwszy tłok któremu stało się to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Tłok strzałką do wydechu założyłeś?? Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez vmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 no pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 A tą szpilkę,to kiedy spawałeś ?Jeszcze przed pierwszym przytarciem ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cough Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 po, więc na pewno nic nie oderwało się od szpilki co wpadłoby w cylinder. zastanawia mnie ciągle czy takie uszkodzenia tłoka może powodować zurzyty wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Kupiłeś nowy cylek,tłok i oszczędzasz na szpilce :DGrubo Cię spłukał :P Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.