Piotrek 123 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam.Mecze sie juz 2 tygodnie i juz opadam z sil. Motor jeździł bardzo dobrze,jednak zaczął miec problemy z rozruchem raz odpalal a raz nie. Więc myślę czas na regulacje zaworów,przy okazji docieranie gniazd i nowe uszczelniacze, splanowana glowica i nowa uszczelka. Ale poprawy nie było, no to teraz gaźnik, wyczyszczony przedmuchany wymieniona membrana i oring dyszy wolnych obrotow. Dalej nic jedyna szansa odpalic to trzymac ssanie, krecic rozrusznikiem i po jakims czasie strzeli z wydechu ale odpali i chodzi pięknie. ale co z tego jak zgasze i juz nie odpale :-( . Proszę pomóżcie bo ja juz nie mogę patrzeć ma ten motor.Filtr powietrza jest czysciutki paliwa w baku na ful swieca jest nowa i iskra jest. Co do swiecy to w 4t powinna byc mokra? Bo ta jest suchutka. A gaznik czyscilem chyba ze trzy razy. Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 strzela z wydechu a swieca sucha??który rok??tego kata??a pływak sprawdzałeś w gazniku?? nie jest pekniety?? w jakim stanie jest tłok ?? ma luzy>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No strzelal ale to po dlugim kreceniu i trzymaniu ssania. Plywak jest okej pozion paliwa w komorze plywakowej tez jest taki jak serwisowka podaje a tlok nie jestem pewien ale jest chyba ok bo moc miala i nic nie dymila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Doczyść kanał biegu jałowego w gaźniku , sprawdź czy paliwo szybko i sprawnie dolatuje do gaźnika z baku .Tak z ciekawośc ile ci tej głowicy zebrali ?Rozrząd na pewno dobrze ustawiony ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Nie wiem dokladnie ile zebrali ale ladnie im to wyszlo fotki nawet porobilem. Paliwko ladnie idzie jak gaznik byl pusty to wyraznie slychac jwk sie napelnia nawet sprawdzam wtedy czy gdzies nie ucieka a co do rozrzadu to dzis jeszcze sprawdzałem i jest ok dobrze ze to zrobilem bo zauważyłem małe pęknięcie na tej gornej odkrecanej panewce. Strzalki maja byc w strone wydechu obie? Te strzalki na walkach. Kolega mi mówi ze to zaplon ale tu jest przeciez moduł i chyba nic nie ustawie.Kanał wolnych obrotow tez jest czysty wymienilem nawet ten oring i taka malutką podkładkę co tam jest na oryginal. Jutro podegne lekko blaszke od plywaka moze przy czyszczeniu sie jednak zruszyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A czy jest opcja że dekompresator zbyt dlugo działa i pozwala na domykanie zaworu dopiero przy jałowych albo powyżej ??Tam cos było z tym autodekompresatorem ale nie wiem czy to ten model . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 O właśnie zawsze o nim zapominam dobrze ze napisałeś. Tez moze to być jego wina ale zupelnie nie wiem jak on działa. Poczytam cos o nim najlepiej coś z obrazkami, zeby go wylaczyc to chyba sprezynke trzeba ściągnąć. Teraz po zrobieniu glowicy nie próbowałem ale jak nie chcial odpalic z rozrusznika to na popych od razu odpalal. Dobry trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliq85 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 sprawdź dekompresator i luzy zaworowe Cytuj www.MalikMoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cześć muszę odgrzebac temat. Nie udało się rozwiązać problemu,sprawdziłem dekompresator i organoleptycznie wyglada ok. Jeśli nic nie poradzę oddam do specjalisty dziś bylem się wstepnie umówić i spec powiedział że sprawdzenie motocykla to koszt ok.150 zl. Może macie jeszcze jakis pomysl? Zapytam jeszcze was o rozrząd na magneto są trzy znaki jeden to taka kreska następny to kreska z literka (zapomniałem jaką) i trzeci to kreska z literka T.Ja ustawilem na tym z literka T dobrze zrobilem? Jeszcze jedno pytanie zebatki na walkach maja znaki ale z założonym lancuchem te znaki nie pasują idealnie do krawedzi glowicy to znaczy ze lancuszek jest rozciagniety? I czy to moze być przyczyną kiepskiego odpalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 witaj ja mam klr 600 magneto dobrze ustawiłeś a co do wałków to u mnie też równo jeden się nie pokrywa (wałek ssący) jest to jeden ząbek na zębatce a jak ustawie ssący równo to wydechowy się, może to być wina łańcuszka że jest naciągnięty ale u mnie niema żadnego wpływu na prace silnika ani odpalaniepytanie którą membrane wymieniłeś w gaźniku zobacz czy nie ścięło ci klina na magnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Klina nie scielo zagladalem tam zobaczyc w jakim stanie to wszystko jest a membrana jest nowa ta duża. Cholera kosztowala 200zl.Żałuję ze nie mam narzędzi bo sprawdzilbym kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 z lewej strony gaźnika jest taki zawór air cut(membrana) mi kawa ciężej zapalała kichała wymieniłem to i problemu nie ma koszt około 60 zł a weź włóż do fajki śrubokręt i sprawdź czy jest mocna iskra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 a weź włóż do fajki śrubokręt i sprawdź czy jest mocna iskra :) Doradził "specjakista pomiarowiec" ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 jak ja nie miałem miernika to tak sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tak to możecie na skróty sprawdzić czy jest prąd. To, że jest prąd w fajce nie oznacza, że będzie iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.