klaus68 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 witamproblem dotyczy hondy cm 400 83rgdzies wycieka olej,ale niebardzo umiem to zdjagnozowac myslalem ze z pod cylindra ale to nie to wycieka z przodu silnika powyzej uszczelki cylindra gdzie jest przeswit na druga strone cylindra pomiedzy kanalem lancuszka rozrzadu z otworow gdzie wkrecone sa wewnetrzne szpilki moze poszla uszczelka wokul szpilki . bo ponoc przychodzom tam jakies podklatki gumowe ale na szpilki zewnetrzne kturych nie widac wiec nie moga cieknac a te wewnetrzne widac ktos mowil ze jest z tym jakis problem moze ktos wie i pomoze pozdrawiam i z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Umyj porzadnie silnik do suchego alu , ściągnij sobie schemat montażowy interesujących cię elementów , przepal porządnie sprzęta aż zacznie płakać i będziesz widział skąd leci , olej smarujący głowice idzie przez otwory na szpilki w cylindrze i jak będzie tam ciekło to głowica dostanie po dupie , jak mocno leci to ja bym sie nie zastanawiał tylko powymieniał wszystkie uszczelki // Kanały olejowe z tego co pamietam są w tylnych zewnętrznych otworach na szpilki . Edytowane 31 Marca 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) u mnie żadnych podkładek nie było, jedynie pod cylindrem są ringi, uszczelka i upg, wyciek skończył się spadkiem mocy, podczas rozkręcania 2 szpile wyszły z gwintem :)teraz wszystkie 8 szpilek będzie siedzieć w stalowych gniazdach co do wycieku olej może wędrować spod szpilek napinacza lub z samej pokrywy więcej miejsc tam nie ma Edytowane 31 Marca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaus68 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 owszem wnetrzne szpilki ida w cylindrze ale ich nie widac a wewnetrzne widac gdzies jag by z pomiedzy cylindrow a moze pekla uszczelka wokul szpilki i saczy sie po szpilce do gory na pierwsze zebro cylindra miedzy przeswitami w wewnetrznej czesci cylindra gdzie jest kanal lancuszka rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźbiarz Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Otóż ja miałem następujący problem: zerwany gwint jednej z wewnętrznych szpilek głowicy, pod którą są miedziane podkładki (w tych 4 zewnętrznych nie ma osobnych miedzianych podkładek). Nie mogłem szpilki dokręcić, przez co olej dostawał się pod podkładkę i skapywał po szpilce. Te wewnętrzne szpilki w przeciwstawnie do zewnętrznych nie są w całości schowane w cylindrze, na sporym odcinku przechodzą przez szczelinę w cylindrze, która oddziela cylindry od miejsca w którym pracuje łańcuszek rozrządu. Kurde nie wiem jak to opisać dokładniej o tej godzinie w święta brakuje mi już słów :rolleyes: Ale w lany poniedziałek będę w garażu to zrobię fotki. Jeżeli jedna z wewnętrznych szpilek nie jest dociągnięta to na bank jest przyczyną. Ja musiałem wymienić kartery bo nie dało się naprawić tego gwintu, był olej w środku i przy dokręcaniu rozyebauo tak, że część karteru z gwintem oderwała się i czekała na dnie miski. Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 właśnie złożyłem swoją padlinkę po tulejowaniu gwintów w bloku, planowaniu bloku, szlifie cylindrów + planowanie góra/dół, + planowanie głowic + nowe łańcuszki (rozrząd, balancer, pompa oleju), skrzynia jak nowa, panewki jakby dopiero co wyjechała z fabryki w sumie składałem cylindry 4x, przy 4tym razie miałem dosłownie ochotę polać francę benzyną i podpalić cały czas miałem gdzieś wyciek oleju, najpierw myślałem że to upg wadliwe, dałem nowe upg, nowe podkładki, znowu nowe uszczelki, dalej leci....kolejne rozkręcanie, teraz już poszedłem na tzw druta, wszystko rainzosilem posmarowane, dalej leci :banghead: już mam czarne wizje że cylindry pękły, znowu rozkręcam, cylindry na stół i oglądam, od spodu cylindrów na lewych wewnętrznych oczkach na szpilki są wyprowadzone kanaliki w kierunku łańcuszka, po skręceniu zostają dwa otworki i przekroju połowy zapałki, ciśnienie w komorze podczasz pracy robi swoje i sobie pryska olej przez szpilkipo co producent to zostawił nie wiem, zasmarowałem je epoksy do alu, złożyłem i chyba jest dobrze, narazie sucho Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Też bym się załamał !Wypuść olej z silnika i dawaj press ze sprężarki ze cztery bary w jakiś kanał olejowy . Do sprawdzenia dobry jest spray do sprawdzania instalacji gazowych , albo ztarą metodą pedzel i mydło . W końcu pokaże gdzie "bąbluje" i gdzie jest nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 nieszczelność właśnie była przez te kanaliki, teraz jest sucho Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.