Skocz do zawartości

KTM LC4 640 Enduro , Suzuki 650 SE


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

Szukam motorku, który bym mógł robić trasy do 400 KM po normalnych drogach plus bezdroża (65%/35%), prędkość przelotowa 130-140km/h max . Szukam prostego w budowie motoru ale także bezawaryjnego , Suzuki Dr 650 podobno do takich się zalicza o ile się nie mylę? Niestety nie wiem jak to jest w KTM 640 enduro ? W tym motorze silnik wygląda dosyć skomplikowanie jakby ciasno wszystko było poupychane, więcej jest w nim rożnych pierdołek pewnie dlatego ze jest miedzy innymi chłodzony cieczą , Nie jestem mechanikiem także im mniej skomplikowany motor tym lepiej ( budowy silnika, elektornika itp ) Ktory łatwiej by było naprawić w razie awarii w trasie?

 

Z góry dziękuje bardzo za jakakolwiek pomoc :)

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktory łatwiej by było naprawić w razie awarii w trasie?

 

starszy

poza tym mamy zgadywać, żę chodzi Ci o dr650? bo równie dobrze możesz sobie pisać o v-stromie, też ma taką pojemność

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem już zmienić tytułu tematu tylko w poście przed chwila dopisałem , ze chodzi mi o DR oczywiście z reszta V stromem da rade jeździć po bezdrożach? Chyba tylko mocno ubitymi ścieżkami? Szkoda motoru, dla masohistów :)

Mógłbyś więcej coś napisać może na temat KTM ? Widze , że jesteś moderatorem no i do tego masz sporo postów na koncie musisz mieć spora widzę na temat motorów .

Czytałem gdzieś na forum , ze KTM sa podobno awaryjne i nie lubią "pałowania"? ale sa podzielone opinie i inni piszą ze LC4 nie są juz tak? Jak to wygląda w tym konkretnym modelu LC4 640 Enduro ? Jest chyba jeszcze model LC4 640 ( bez dopisku enduro?) one czym się różnią ?

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są motocykle zupełnie się od siebie różniące, sprecyzuj czy bardziej idziesz w jazdę terenową czy w turystykę. DR650 to dość wygodny motocykl, którym bez problemu zrobisz 200km bez potrzeby odpoczywania czy rozprostowania kości. LC4 to bardziej w teren, zrobić nim trasę 200km to będzie bardzo nie komfortowe. LC4 640 w wersji supermoto z 2005r kolega kupił tydzień temu i wracałem tym motocyklem 90km. Po 40km przystanek bo tyłek bolał i zerowa ochrona przed wiatrem. Tak więc zastanów się do czego chcesz wykorzystywać motocykl. DR bez wątpienia będzie sporo tańsze w naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qadrat,ale jeśli kolega porównuje DR 650 z LC4 to raczej ma na myśli wersję Enduro/Adventure aniżeli supermoto.

Poza tym supermoto nie jest do tras ;-)

Może do zestawienia warto włączyć Hondę Transalp?

Moim zdaniem spełnia warunki(chociaż ja cały czas nie wiem kto to kupuje :D ).

 

P.S

Może mu chodziło o Suzuki XF 650 Freewind?

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 w wersji czy enduro czy sm to kanapę ma jednak cały czas taką samą (w poprzednim poście właśnie o to mi chodziło) i będę się trzymał tego, że trzaskanie tym tras jest po prostu bardzo nie wygodne :)

 

DR 650 RSE do jazdy po drogach i w dość lekkim terenie nada się idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi oczywiście o raczej typowo motory Enduro na teren który tez dałyby rade na asfalcie lub można byłoby go do tego przystosować po przez zmianę lagow . Zgadza sie czytałem ze KTM LC4 640 ma niewygodna kanapę ale nie byłoby z tym problemu bo kanapę wymieniłbym na wygodniejsza . Nie chce kupować "wielkie" enduro tylko takie o wadze przybliżonej jak właśnie KTM 640 czy DR650SE . Jest jeszcze KTM 690 Enduro to naprawdę super motorek ale niestety nie jest w zasięgu moich pieniazków. Tylko obawiam sie o ten silnik w KTM-ach bo nie wiem czy dałbym cokolwiek w nim zrobić gdyby coś się popsuło i czy łatwy jest do niego dostęp ?

KTM Adventure LC4 640 silnik ma taki sam jak Enduro tylko roznia sie bakiem itp ?

KTM- nie wiem czy nie napisze bez sensu KTM bez nazwy LC4 są takie? silniki sa słabsze? Jak sprawdzałem dany model to były również takjie tylko bez nazwy LC4.

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ubiegłym roku szukałeś 125, teraz chcesz enduro z przelotową 140kmh. w ogóle siedziałeś na motocyklu przed tymi planami zakupowymi, czy tylko teoretyzujesz? pytam bo nie wiem, nie chce mi się sprawdzać wszystkich Twoich postów, a piszesz jak typowy czytelnik katalogów. mam wiele wątpliwości, zwłaszcza z oceną: tak wagi, jak prędkości czy dystansu. kupiłem kiedyś xtz660 - 140kmh chyba nie widziałem na liczniku, zwłaszcza po założeniu kostek. była zdecydowanie za ciężka do jazdy - przynajmniej dla mnie, jako początkującego - po czymkowiek bardziej terenowym niż szutry. pierwsza jazda z wawy do kraku skończyła się du..ą odbitą na tydzień, potem było lepiej, ale bez cudów

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Detektyw ;) Zgadza się szukałem 125 ale przeczytaj co napisałem pod koniec tamtego tematu , szukałem 125 wtedy bo weszła ustawa i był szal ze można jeździć na kat B takimi motorkami ale mimo to i tak nie kupiłem żadnego, teraz mając praw kat A chce właśnie kupić motor ale tylko i wyłącznie Enduro mi się podobają tylko Enduro :) i takiego typu jak wymieniłem powyżej. Xtz660 choć ładny to jednak jest to potężny motor niestety nie dla mnie .

Niestety nie siedziałem na KTM LC4 640 na Dr650 siedziałem fajny motor wygodny.

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wygodna przelotowa to 100 km/h , powyzej juz pizga okrutnie i to nie komfort z jazdy , poza tym lc4 ma spore wibracje ..przejedzie sie i poczuj czy ci odpowiadaja . LC4 nie jest jakos bardzo awaryjne , ale starsze modele czesto zjezdzone w terenie, moga byc wiellkim ?? w tym przypadku taka DR to moto czesto uzywane do rekreacji na grzyby i ryby :) . Moze szukaj LC4 Adventer ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...