Skocz do zawartości

KTM LC4 640 Enduro , Suzuki 650 SE


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

Szukam motorku, który bym mógł robić trasy do 400 KM po normalnych drogach plus bezdroża (65%/35%), prędkość przelotowa 130-140km/h max . Szukam prostego w budowie motoru ale także bezawaryjnego , Suzuki Dr 650 podobno do takich się zalicza o ile się nie mylę? Niestety nie wiem jak to jest w KTM 640 enduro ? W tym motorze silnik wygląda dosyć skomplikowanie jakby ciasno wszystko było poupychane, więcej jest w nim rożnych pierdołek pewnie dlatego ze jest miedzy innymi chłodzony cieczą , Nie jestem mechanikiem także im mniej skomplikowany motor tym lepiej ( budowy silnika, elektornika itp ) Ktory łatwiej by było naprawić w razie awarii w trasie?

 

Z góry dziękuje bardzo za jakakolwiek pomoc :)

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktory łatwiej by było naprawić w razie awarii w trasie?

 

starszy

poza tym mamy zgadywać, żę chodzi Ci o dr650? bo równie dobrze możesz sobie pisać o v-stromie, też ma taką pojemność

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem już zmienić tytułu tematu tylko w poście przed chwila dopisałem , ze chodzi mi o DR oczywiście z reszta V stromem da rade jeździć po bezdrożach? Chyba tylko mocno ubitymi ścieżkami? Szkoda motoru, dla masohistów :)

Mógłbyś więcej coś napisać może na temat KTM ? Widze , że jesteś moderatorem no i do tego masz sporo postów na koncie musisz mieć spora widzę na temat motorów .

Czytałem gdzieś na forum , ze KTM sa podobno awaryjne i nie lubią "pałowania"? ale sa podzielone opinie i inni piszą ze LC4 nie są juz tak? Jak to wygląda w tym konkretnym modelu LC4 640 Enduro ? Jest chyba jeszcze model LC4 640 ( bez dopisku enduro?) one czym się różnią ?

Edytowane przez Super125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach