Spaliniarz Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ustaw iglice najwyżej jak sie da i sprawdź czy jest jakaś zmiana i napisz tu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ustaw iglice najwyżej jak sie da i sprawdź czy jest jakaś zmiana i napisz tu .Iglica już była na maksa najwyżej.. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Sprawdziłeś szczelność układu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Sprawdziłeś szczelność układu?Układ jest cały szczelny żadnych bąbelek powietrza ani nic.. teraz to już serio nie wiem w czym może tkwić problem .. Edytowane 31 Marca 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Panowie, a uszczelnienie wału od strony zapłonu? Tamtędy też może lewiznę ciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Układ jest cały szczelny żadnych bąbelek powietrza ani nic Jeśli jest nieszczelność w układzie dolotowym,to nie będzie on się oznajmiał bąbelkami,tylko delikatnie lub bardziej wzrosną obroty silnika Panowie, a uszczelnienie wału od strony zapłonu? Tamtędy też może lewiznę ciągnąć. Zgadza się,ale wtedy też na wolnych by był problem.Wymienić uszczelniacz za 5 zł nie zaszkodzi Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 No i podstawowe pytanie: czy zrobiłeś tę prostą diagnostykę o której pisałem? Jak to zrobisz na pracującym silniku i zauważysz, że praca silnika się zmieniła, to będziesz miał przyczynę. Jak to nie pomoże w znalezieniu usterki będziemy myśleć dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Jeśli jest nieszczelność w układzie dolotowym,to nie będzie on się oznajmiał bąbelkami,tylko delikatnie lub bardziej wzrosną obroty silnika Obroty takie same jak przedtem. Czy zimny czy ciepły bez ssania obroty takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Wydech standardowy. Króciec dopasowany. to nie będzie działać, spaliny nie mają ujścia a paliwa przybywa i masz efekt zalewania, możesz kombinować z mniejszą dyszą 6....ale lepiej zmień gaźnik na 17 albo wydech, wtedy wyregulujesz bez problemu i nawet mocy przybędzie Edytowane 31 Marca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) to nie będzie działać, spaliny nie mają ujścia a paliwa przybywa i masz efekt zalewania, możesz kombinować z mniejszą dyszą 6....ale lepiej zmień gaźnik na 17 albo wydech, wtedy wyregulujesz bez problemu i nawet mocy przybędzieNo tylko skąd tu taki wydech specjalnie pod ten cylinder dopasowany do DT.. wole już ten wydech zmienić chyba mniejsze koszty. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 sprawdz filtr paliwa i filtr powietrza. Po za tym może być żle wyregulowany dla tego się nie wkręca. nagraj filmik jak to wyglada to po zachowaniu silnika i dźwiękach będziemy mogli coś więcej powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Ojj koledzy pisałem z kolesiem co też ma Dellorto 19 w swojej DT ten sam cylinder i też oryginalny wydech tak samo jak ja i mu jakoś nie dusi w ogóle na tym oryginalnym wydechu.. ;/ Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 To co panowie niema już pomysłów co by to mogło być? ... ;/ chyba mi zostaje go do mechanika zawieść i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowal17337 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 I on bedzie też pisał po forach.. i szukał po necie.. tacy są mechanicy... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 zalezy na kogo trafi.. jednak kumaty koleś po samym dźwięku silnika połapie się co jest nie tak. Są różni magicy jednak niewiem czy tylko ja mam takie wrazenie że Rider nie bardzo wie o czym pisze i bez podstawowej wiedzy samemu będzie my ciężko wyregulowac to moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.