kazzi Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Witajcie, otóż zakupiłem kilka dni temu Yamahe yz 250 2t z 1980 roku (tak, antyk).Problem polega na odpaleniu tego motoru, w czasie kopania robi się iskra która powaliła by "konia", jednak po wsadzeniu jej w cylinder, kopaniu motor nawet się nie odezwie... ważę 70kg, więc odpalanie "na pych" graniczy z cudem gdyż muszę skakać na nim aby koło złapało grunt. Kompresja jest bardzo dobra, po podczepieniu motoru pod auto, i odpaleniu go takim sposobem na "pych", odpala i wkręca się ładnie na obroty, i teraz pytanie w czym może być problem? co należy sprawdzić? dodam że jestem początkujący w te klocki. Z góry dziękuje za odpowiedź. /EditZ gaźnika leje się paliwo, przelewa się, wydaje mi się że to kwestia blaszki, pytanie teraz w którą stronę ją zagiąć? dół czy góra? Edytowane 28 Marca 2015 przez kazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 jak go odpalisz na "pych" później jak jest ciepły zapali na kopke ,ja bym stawiał na cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazzi Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Tak, jak ciepły pali normalnie z kopki :-) Dzisiaj odpaliliśmy go na pycha, pojeździł chwilkę, zgasiliśmy, i raz od kopy odpalił.Czy "każda" cewka będzie pasowała do tego motoru?Jak wygląda sprawa z tym gaźnikiem opisanym wyżej? Edytowane 28 Marca 2015 przez kazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 do zależy od której strony patrzeć tak przygnij żeby szybciej zamykała paliwo (blaszka na pływaku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...