Skocz do zawartości

Yamaha Yzf 250, 426, 450 jaką wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Ze strony ŚM .

"Ze względu na silnik, WR nie może stać się towarzyszką długiej wyprawy, jakiej fragmenty pokazano w spocie reklamowym. Wymaga wymiany oleju i regulacji zaworów co 1000 km. Jednocześnie ze względu na osiągi daje wielką frajdę podczas wypadów po pracy."

 

 

Pierniczę taki motor w którym co !000 km muszę wymieniac olej i regulować zawory !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz że udane wr 450 ?? Wszyscy narzekają że w 250, 426, 450 szkoda się pchać a tak naprawdę jeździ ich bardzo dużo, na internetach jest masa ogłoszeń w przystępnych cenach, słyszałem od kilku właścicieli właśnie takich moto że te motory nie są takie złe źli są tylko użytkownicy. Kupując taki motor trzeba naprawdę uważać żeby nie trafić moto nad którym znęcał się właściciel. Wydaje mi się że jak bym kupił coś w dobrym stanie to nie musiał bym w niego dużo wkładać, bo moto wiadomo czasem dostanie po dupie, ale raczej będzie użytkowany sporadycznie i pół amatorsko. Chodzi mi też po głowie myśl kupna jakiegoś moto do remontu ale ciągle się nie mogę zdecydować co kupić. :banghead:

Do kazdego motocykla tej specyfikacji powinno sie zajrzec co kryje w srodku, bo roznie bywa i roznie je eksploatuja. Nie licz tez, ze polowa sprzedajacych pozbywa sie moto 'tuz po remoncie - bo jest to conajmniej oderwane od rzeczywistosci. Taki motocykl trafic jest ciezko.

 

Latales juz czyms wczesniej?

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałem zapytać czy macie jakieś doświadczenia z tym motocyklem (yamaha yz450f 2005r.)

? Ktoś może powiedzieć coś na temat tego silnika, żywotności, znane wady fabryczne, plusy, minusy. Jest to ostatni rok na stalowej ramie.

 

Z góry dziękuje za informację.

Pozdrawiam,

 

Co japonia to japonia, niezniszczalna pod warunkiem że trafisz dobrze utrzymany i serwisowany na czas motocykl oraz będziesz się tego trzymał. A niestety jak trafisz coś co jest już na ujechaniu to na taki dobry remont musisz wyłożyć te 4-5 tysięcy. Generalnie na Twoim miejscu gdybym coś kupił to od razu wyciągnąłbym silnik na stół i wszystko rozebrał do ostatniej śrubki. W Polsce panuje taka dziwna zasada, że każdy chce wszystko za pół darmo, więc jak chcesz sprzedać dobry motocykl za w miarę duże pieniądze to go po prostu nie sprzedasz dlatego mamy na rynku same ulepy.

 

 

 

 

 

Pierniczę taki motor w którym co !000 km muszę wymieniac olej i regulować zawory !

 

A co w tym dziwnego? Wysilony silnik który daje sporo frajdy oczekuje specjalnego traktowania, proste jak j*b**ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony ŚM .

"Ze względu na silnik, WR nie może stać się towarzyszką długiej wyprawy, jakiej fragmenty pokazano w spocie reklamowym. Wymaga wymiany oleju i regulacji zaworów co 1000 km. Jednocześnie ze względu na osiągi daje wielką frajdę podczas wypadów po pracy."

 

 

Pierniczę taki motor w którym co !000 km muszę wymieniac olej i regulować zawory !

To kup dwusuwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...