Gość komandosek Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 ABS ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 A nie próbowałeś go wyłączyć?Ja bym spróbował jakieś bardziej miękkie klocki na początek. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Klocki powinny być miękkie. Już ci to pisałem. Jak nie masz CBS, to dołożenie jest proste, tym bardziej że masz wszystko już przygotowane. Niemniej jednak, ja zaczął bym od klocków i oplotu. Możesz się zdziwić jak bardzo hamulce się poprawią. Zakladanie twardych, spiekowych klocków jest bezsensem do codziennej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Jutro wyjme bezpiecznik i sprawdze. Tam seryjnie są klocki spiekowe. Stad założone takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 U mnie w cebuli chyba też były oryginalnie takie, pamiętam, że zajebiście to hamowało... Może masz po prostu zbyt delikatną dłoń? Wiesz - wszak walenie gruchy wzmacnia paluchy, trzeba trenować, panie :D Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) oprócz, jak już wyżej wspominali przedmówcy, przewodu w oplocie i dobrego klocka proponowałbym po prostu serwis układu w cbr 600f3 też wkurzał mnie przedni hebel, na torze po jakimś czasie mocno bolało mnie prawe przedramię receptą okazało się wyczyszczenie i przepolerowanie tłoczków, proponuje także serwis pompy - po tych zabiegach tarcie wewn. będzie mniejsze a co za tym idzie siła potrzebna do uruchomienia hebli mniejsza ;) aa - byłbym zapomniał - czasem tak błaha rzecz jak "wyrobiony" otwór (czasem jest "panewka", czasem chodzi w maśle - nie wiem jak jest u Ciebie) w klamce hamulca lub oś obrotu klamki (śruba) powoduje spore zwiększenie tarcia i tym samym potrzebę mocniejszego nacisku Edytowane 21 Marca 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 To juz zrobione. Cały układ jest świeżo po serwisie. Klamka tez lekko chodzi,sprawdzalem jak zakladalem regulowaną. Opór jest dopiero wtedy gdy chce to dziadostwo zmusić do mocnego hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jak chcesz zrobić drogo ale fajnie to zaciski 3 tłoczkowe (tylko lewy, jak prawy masz już 3 tłoczkowy) od nowej cbfy 600 i tarcze pływające (możesz osadzić na swojej feldze ale musisz nagwintować lewą stronę lub kupić felgę od 600). Tańsza opcja to zaciski od starszej 600 (2 tłoczkowe) i lewą tarcze. Dodatkowo jakąś większą pompę można wsadzić albo OEM od 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jak chcesz zrobić drogo ale fajnie to zaciski 3 tłoczkowe (tylko lewy, jak prawy masz już 3 tłoczkowy) od nowej cbfy 600 i tarcze pływające (możesz osadzić na swojej feldze ale musisz nagwintować lewą stronę lub kupić felgę od 600). Tańsza opcja to zaciski od starszej 600 (2 tłoczkowe) i lewą tarcze. Dodatkowo jakąś większą pompę można wsadzić albo OEM od 600.A siodło pod lewą tarcze jest zrobione ? Jak nie to chyba lepiej koła z dwoma tarczami poszukać .Na poczatek poeksperymentowałbym z klockami i zmianą długości "dźwigni" na klamce żeby zwiększyć wynikową siłę nacisku . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Te, komandos, a taka prozaiczna rzecz - jak masz klamę ustawioną?W większości motocykli jakie do mnie przyjeżdżają widzę klamki poustawiane masakrycznie wysoko, nie wiem, jak ludzie z tym jeżdżą... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 A siodło pod lewą tarcze jest zrobione ? Jak nie to chyba lepiej koła z dwoma tarczami poszukać .Na poczatek poeksperymentowałbym z klockami i zmianą długości "dźwigni" na klamce żeby zwiększyć wynikową siłę nacisku .Ogólnie to felga jest odlana z prawej i lewej strony tak samo tylko prawa strona jest obrobiona pod tarcze (gwinty, płaszczyzna styku oraz element centrujący) a lewa polakierowana. Każdy dobry zakład zajmujący się precyzyjną obróbką metalu sobie z tym poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 W końcu wywaliłem ten abs, hamowanie się poprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.