Skocz do zawartości

Niby wszystko OK ale nie działa...co robić!!??


Sic_Majster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!! jakieś 2 tyg. temu skończyłem składać moją kawusie bo wymieniałem uszczelke pod głowicą i nie chce mi odpalić nie wiadomo dlaczego... wałki rozrządu na pewno są dobrze założone(tak samo jak wcześniej, według znaków), gaźniki czyste, świeże paliwko, nowy filtr, iskra jest na wszystkich garach, przewody podłączone w dobrej kolejności, cewki tez tak jak były... ale nie chce odpalić!! :buttrock: co jeszcze może być nie tak, bo juz nie mam pomysłów :| podczas odpalania silnik tylko lekko zaskakuje, jak bralem go na pych to nawet odpalil na parenascie sekund, utrzymywal obroty na 2 tys. nie reagowal wcale na gaz. Zanim go rozebralem palił na dotyk, praktycznie od razu, nie mam pojęcia co jest źle bo nic nie mieszałem w elektryce ani w gaźnikach.. prosze pomóżcie bo zaraz koniec wakacji a moto od lipca stoi w garażu :cry: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cosik mi sie wydaje ze cosik z gaźnikami, jak odkrecasz i nie reaguje na gaz to znaczy ze nie ma regulacji ilościowej,czyli cosik z podawaniem paliwa.Sprawdz jescze podłączenie cewek do masy, bo iskra moze byc ale w sprezonych gazach nie ma przebicia. Jak byka zabijesz to iskra dobra :buttrock:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też stawiam na gaźniki obejrzyj je czy Ci przypadkiem nie cieknie palifko z gaźników bo jest możliwość że masz zawieszone pływaki

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaki znakami ale czy liczyłeś ogniwka na łańcuszku rozrządu? Najlepiej sprawdź to w serwisówce. Ja też mam kawe (KZ 750) i miałem ten sam problem - niby wszystko gra, ale nie pali. U mnie między znankami na wałkach licząc od znaku ZX7EX (od 0)(na wałku wylotowym) znak IN (na wałku ssącym) powinień znajdować się między 45 a 46 sztyftem.

Spróbuj może psiknąć samostartem w filtr powietrza lub bezpośrednio do gaźników. U mnie pomogło ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorach i wzbogacenie mieszanki na iglicach na najbogatszą. Wtedy zapalił. Może więcej pali, ale za to 4s do 100 mam zawsze :twisted: . Jeśli chcesz to wyśle Ci układ moich wałków z serwisówki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie wyglada to na problem w ukladzie zasilania, czyli bak-filtrpaliwa-pompka paliwowa-gazniki. Podobny problem mielismy w bieszczadach z pgr-owym fzx-em, okazalo sie ze lakiernik zostawil tyle syfu w baku ze filtr sie zatkal, zatkaly sie rowniez wezyki doprowadzajace paliwo, za filtrem 8O .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...