tomala82 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Witam problem jest taki że jak założe gume od gaznika na filtr powietrz silnil dławi się na wysokich obrotach ,filtr jest oczywiście nowy ,nawet jeżeli wyjmę filtr z airboxa i zastawie go z otwartym deklem to i tak się dławi choć trochę mniej.Jak guma jest zsunięta z airboxa to jest ok.Czy może to być jakiś problem z gażnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) zobacz czy guma airbox jak założysz na gaźnik nie zatyka któregoś z kanalików w gaźniku od strony filtra .a i pewnie czyszczenie gaźnika też by się przydało Edytowane 11 Marca 2015 przez Daniel1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Wszystkie dysze w gaźniku są fabryczne? Żadna nie jest większa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala82 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Guma raczej kanalików nie zakrywa bo wystarczy że zciągnę ją z airboxa i już jest ok.ale sprawdzę to jeszcz dokładnie ,a odnośnie dysz to nie wiem nie wiem nawet czy ten gażnik jest od tego silnika(pd 02),gażnik to keihin VB 11C"A"TL.Ten motor w ogóle przeszczep bo rama to prawdopodobnie xr350 a silnik xl 500r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Skoro to przeszczep, to wielce prawdopodobne, że airbox jest od mniejszej jednostki i ma zbyt małą przepustowość. A wcześniej ten silnik chodził czy dopiero teraz go uruchomiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala82 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Hondę taką kupiłem była bez gumy na gażniku bo ponoć zgubił gdzieś w terenie,więc sam jakąś dobrałem. Guma jest charmonijkowa z maglownicy samochodowej. Orginał raczej nie podejdzie bo to przeszczep a miejsca między gażnikiem a tylnym amorem jest raptem ze 3-4 cm. O airboxie też myślałem że może zamały,ale przecież jak zdejme z niego dekiel to przepustowość jest taka że hoho,a i tak się trochę dławi na odkręconej do końca manetce. A może jest za duża dawka paliwa i przy lekkim ograniczeniu powietrza na pełnum gazie poprostu go zalewa. A może sprubować obniżyć iglice choć nie wiem czy w tym gażniku jest taka możliwość Edytowane 12 Marca 2015 przez tomala82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Wykręć świecę i zobacz jaka jest elektroda. Jak zakopcona to faktycznie zalewa, chociaż nie bardzo mi się to widzi. Prędzej dysza jest za mała. Proponuję pokombinować i jeśli jest możliwość to podnieść iglicę. Moim zdaniem silnik raczej dławi się z powodu zbyt ubogiej mieszanki, ale kontrola świec powinna pomóc w którą stronę trzeba iść, czy podnosić czy opuszczać iglicę. Można też sprawdzić czy poziom paliwa nie jest za mały. Niestety ale przy wszelkich przeszczepach pozostaje metoda prób i błędów lub opieranie się na doświadczeniach kogoś co takie kombinacje już zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala82 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Ok jak tylko znajdę trochę wolnego czasu to pokombinuje.Wykręć świecę i zobacz jaka jest elektroda. Jak zakopcona to faktycznie zalewa, chociaż nie bardzo mi się to widzi. Prędzej dysza jest za mała. Proponuję pokombinować i jeśli jest możliwość to podnieść iglicę. Moim zdaniem silnik raczej dławi się z powodu zbyt ubogiej mieszanki, ale kontrola świec powinna pomóc w którą stronę trzeba iść, czy podnosić czy opuszczać iglicę. Można też sprawdzić czy poziom paliwa nie jest za mały. Niestety ale przy wszelkich przeszczepach pozostaje metoda prób i błędów lub opieranie się na doświadczeniach kogoś co takie kombinacje już zrobił.Nie wiem czy dobrze rozumiem czyli że jak guma jest założona na airbox to dostaje więcej powietrza i wtredy mieszanka jest zbyt uboga.Coś to chyba nie tak Edytowane 12 Marca 2015 przez tomala82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Airbox i filtr powietrza są swego rodzaju dławikiem, który musi być dopasowany do konkretnego silnika. Po szczelnym połączeniu, może dojść do sytuacji, że przepustowość tej części jest za mała i przy maksymalnych otwarciach przepustnicy nie pozwala na uzyskanie właściwej mieszanki. Może być jej po prostu za mało, dla pełnego otwarcia gazu ( bo prędkość powietrza jest za mała i nie dostarczy odpowiedniej ilości zmieszanego z nim paliwa). Jeśli ten objaw nie występuje przy odłączonym airboxie to można wręcz być pewnym, że tak jest. Czy powodem dławienia w tej sytuacji będzie za bogata czy za uboga mieszanka, to można ocenić po wyglądzie świecy. Okopcona = mieszanka za bogata, Kolor jasno beżowy lub białawy = za uboga. I wówczas pozostaje kombinacja z podnoszeniem (wzbogacenie mieszanki) lub opuszczaniem (zubożenie) iglicy. Jak piszesz sam nie wiesz, czy gaźnik i airbox są od tego silnika, więc jak już pisałem dojście do ładu wymaga wielu prób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala82 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Dzięki za wyczerpującą wypowiedz,i teraz wpełni się z nią zgadzam,na wolnym czasie będe próbował różnych ustawień. Mnie zastanawia tylko jedna żecz;filtr wyjęty airbox bez dekla czyli dziura w nim jakieś 15x10 cm.nawet metalowa siatka w środku usunięta zdawałoby się niczym nie ograniczony dostęp powietrza do gumy dolotowej a dławi się,zciągam gumę z airboxa nie dławi się. No nic trzeba próbować metodą prób i błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Masz założoną gumę z maglownicy która jest pręgowana a oryginalnie do tego gaźnika dolot jest gładki (rura ) .może ta rura z maglownicy robi nie pożądane zawirowania powietrza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Wrzuć fotkę motonga.Chcę zobaczyć w jakiej pozycji jest gaźnik po takim przeszczepie.Może być tak,że gaźnik jest pod innym kątem niż miało to miejsce w oryginalnej ramie i przez to może być zły poziom na pływaku Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.