slajdolot Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Witam, zostałem ostatnio właścicielem Yamahy FJ 1200. Wszystko jest ładnie i pięknie tylko jest mały cmyk a mianowicie zimny na ssaniu odpala bez najmniejszego problemu dosłownie na dotyk i chodzi ok minuty po czym gaśnie. Odpala po tym normalnie ale trzeba go trzymać na obrotach żeby nie zgasł. Po "złapaniu" temperatury wszystko jest ok, silnik pracuje równiutko i ładnie wkręca się na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Gaźniki do czyszczenia i regulacji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdolot Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Regulacja niby była robiona ok 100okm temu (w/g książki serwisowej) ale czort wie ile to stało nie jeżdżone ;) przywieziony był we wrześniu i sprzedający nie miał informacji ile poprzednik nie jeździł. Może faktycznie trzeba by rozebrać i przejrzeć dysze. Wystarczy poczekać dosłownie dwie minuty (a nawet nie) i utrzymuje wolne obroty. Może któraś iglica puszcza. Filtr sprawdzałem dzisiaj i jest ok a dla pewności przedmuchałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Stawiam na zdychające świece . W kluczowym momencie nie dają rady . Próbowałeś odpalać na półotwartym ssaniu ? Albo zamknąć je wcześniej ? Przejechałeś się dłużej ? Czy tylko garażowe odpalanie ? Podepnij gaźniki do kroplówki , jeśli problem nie zniknie to wykluczysz problemy z dopływem paliwa . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Takie rzeczy jak swiece i olej warto wymienic, bo nie wiadomo ile maja lat.Przypchany uklad wolnych moze tez dawac takie objawy - przeloty sa ale zmniejszone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 A ja podejrzewam ssanie,przez które zalewa silnik.Zrób test ze ssaniem jak pisał janosikk.Kiedyś miałem podobne jazdy z XS400,w której ssanie się nie domykało.Pomogło czyszczenie zaworków ssania Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdolot Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Olej zamierzam wymienić w przyszłym miesiącu (wymieniany ok 1000km temu ale nie wiadomo kiedy to było. O świecach nie pomyślałem, będę wymieniał olej to najwyżej polecą też i świece. Motocyklem jeździ się dobrze zrobiłem nim kilkadziesiąt km i jest super. Trzyma wolne obroty i pracuje równo. W czasie jazdy nie ma najmniejszych problemów ładnie wchodzi na obroty. Jedynie to ssanie mnie drażni. Odpalam na pełnym i pracuje ok minuty (obroty ok 1100) i się przylewa, ustawianie ssania na połowe nic nie daje. Trzeba odpalić normalnie i utrzymywać obroty ręcznie :mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.