marek12128 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 to będę musiał gdzieś się przejechać żeby mi to odkręcili i serwisie samochodowym powinni mieć pneumata , nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Pierwszy lepszy gumiarz czy lakiernik też. Nasadkę weź. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Lepiej kup klucz, kosztuje coś koło 70-100 zł bo później trzeba będzie też dokręcić kosz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Pierwszy lepszy gumiarz czy lakiernik też. Nasadkę weź.do pneumatyków nie trzeba specjalnych nasadek? Lepiej kup klucz, kosztuje coś koło 70-100 zł bo później trzeba będzie też dokręcić kosz. jak wał będzie ok , i będzie sens to składać to wtedy kupię :) Edytowane 17 Marca 2015 przez marek12128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Mój pneumat ma zwykłą standardową kostkę na duże nasadki (magnetyczna żeby nie spadały ) . Nie pamiętam numeracji . Edytowane 17 Marca 2015 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Dziś objeździłem kilka zakładów wulkanizacyjnych , nigdzie nie mieli klucza na dużą nasadkę trafiłem na takiego mechanika co robi stare sprzęty miał taki 1,5k Nm i nie puściła nakrętka ... Muszę kupić klucz nic innego nie poradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Chyba jakiś Chiński ten pneumat jak nie puściła :biggrin: Odkręcałem takie nakrętki pneumatem 1300 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witajcie!A jakby oddać wał do regeneracji (załóżmy że wał nie ma dużej owalności ) i dopasować do tego panewki, przeczyścić układ smarowania i sprawdzić pompę smarowania czy bo to zdało egzamin? jak nie to dlaczego? P.S Jestem młody dopiero uczę się mechaniki więc proszę na mnie nie krzyczeć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witajcie!A jakby oddać wał do regeneracji (załóżmy że wał nie ma dużej owalności ) i dopasować do tego panewki, przeczyścić układ smarowania i sprawdzić pompę smarowania czy bo to zdało egzamin? jak nie to dlaczego? P.S Jestem młody dopiero uczę się mechaniki więc proszę na mnie nie krzyczeć :)Jak masz owal to dupa blada bo wały są powierzchniowo utwardzane i się ich nie szlifuje. Po drugie jak zrobisz szlif to panewki będziesz musiał raczej dorobić bo u producenta nie dostaniesz np + 0,2mm. Niby jest jeszcze azotowanie wału ,ale jak podliczysz sobie koszty całej regeneracji to dołożysz trochę i masz inne moto... Sam przez to przechodzę i modlę się codziennie ,żeby tylko nie owal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Owal się robi tylko od zatarcia. Więc jest zatarty albo nie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Dziś odebrałem silnik od mechanika i dupa blada , powiedział ,że miał wcześniej też jakąś kawe i też nie dał rady odkręcić to gość musiał rozcinać nakrętkę. Co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Znajdź kogoś z porzadną blokadą kosza i nie będzie potrzebny żaden udar . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Ten gość miał dobrą blokadę jeden z lepszych mechaników w okolicy jak on polecił rozciąć to już tracę nadzieje ,że uda się to odkręcić jeszcze jest jedna metoda ,ale się boje ,że później nie dam rady tego poskładać tak jak było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Tak czy srak nie ma żadnych szans na powodzenie więc nie ma czym się przejmować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 OTMarek ,musisz chyba zmienic avatar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.