Skocz do zawartości

Akumulator litowo-jonowy.


mongor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 lata, przy czym trzeba pamietac ze te motocykle nie maja rozrusznikow, kierunkowskazow, a jezdzi w ciagu dnia na troszke silniejszej ( halogen ) zarowce swiatla pozycyjnego. W miescie na normalnych swiatlach mijania aku siada i w koncu motocykl stanie, bo ladowanie zaczyna sie od 2800 obr/min, a w miescie czesto sie ich nie osiaga i pojemnosc baterii nie starcza. Ma chyba tylko 5 Ah.

W trasie nie ma problemow bo obroty oscyluja zwykle kolo 3.5 - 4 tys i wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Jeśli chcecie nieszczęścia to zakładajcie/instalujcie taki akumulatory, ale przestrzegam przed sposobem ładowania. Zwykły regulator i zwykły prostownik nie nadają się do aku LiPo , Lijon. Wiem to z doświadczenia modelarskiego- tam stosowane są tego typu aku, i nie jakieś "zabawki" tylko o naprawdę dużych prądach rozładowania , rzędu 100-250A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem to z doświadczenia modelarskiego- tam stosowane są tego typu aku, i nie jakieś "zabawki" tylko o naprawdę dużych prądach rozładowania , rzędu 100-250A.

Pierdu pierdu ! 250 A to musi być przewód do takiego ogniwa gruby jak palec , a tam są kabelki grubosci zapałki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...