kszaq Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam Yamaha 125 DT 1997r. moduł 3RM-09Próbuje ogarnac zawor wydechowy zeby działał jak należy.Moto chodzi w miare ok.pali jezdzi.Elektryka org nic nie grzebane.Zawor nie działa od początku jak go kupiłem. Nie robi self testu po przekręceniu kluczyka. Silniczek podłączony na krótko działa. Kostka do silniczka 4+1 pojedynczy kabel. Sprawdziłem napięcia na kostce idącej do silniczka na wszystkich zero tylko na jednym żołtym jest ok 5. Na czarnym z zasilaniem zero. Gdzie dalej szukać problemu? Może to być uszkodzony moduł skoro moto pali? moze jakis regulator napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam Yamaha 125 DT 1997r. moduł 3RM-09Próbuje ogarnac zawor wydechowy zeby działał jak należy.Moto chodzi w miare ok.pali jezdzi.Elektryka org nic nie grzebane.Zawor nie działa od początku jak go kupiłem. Nie robi self testu po przekręceniu kluczyka. Silniczek podłączony na krótko działa. Kostka do silniczka 4+1 pojedynczy kabel. Sprawdziłem napięcia na kostce idącej do silniczka na wszystkich zero tylko na jednym żołtym jest ok 5. Na czarnym z zasilaniem zero. Gdzie dalej szukać problemu? Może to być uszkodzony moduł skoro moto pali? moze jakis regulator napięcia? Sprawdzałeś w każdym zakresie obrotów,czy tylko na jałowych ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszaq Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) napięcia na jalowych i przy samym zaplonie. na wyzszych to dodawałem gaz na podłaczonym samym silniczku i zero reakcji wiec zasilanie tez nie dochodzi Edytowane 23 Lutego 2015 przez kszaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszaq Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pomoze ktos jakims pomysłem bo dalej nie ogarnalem Silniczek 4+1Zero reakcji silniczka. Podłączony na krótko działał (chodził w jedna strone).zawor chodzi gładko,linki zdjęte. Po przękreceniu kluczyka nie robi self testu, brak napięcia na kabel zasialający do silniczka.(czarny z czerwonym paskiem)Po odpaleniu też zero reakcji.i teraz tak: podczas kopania kopką pojawia sie napiecie na tym kablu zasilającympo odpaleniu na chwile pojawia sie ~0,20v schodzi do zera i zaraz znowu ~0,20v i pozniej albo 0,01 albo 0,00 (bez wzgledu czy jest aku czy go niema) po dodaniu mocniej gazu czasami 0.03 albo nic. na żółtym jest cały czas prawidłowe ok 5vAku nowe ,nie firmowka-power moto CB3L-B , trzyma 12v, po przekręceniu kluczyka pali sie neutral, migacze działają,olej wogole nie swieci,po odpaleniu światła i klakson. instalacja orginalna nic niegrzebana.bezpiecznik przy aku chyba sprawny skoro prad idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 masz schemat do tej instalcji? wrzuć foto strony ze schematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Zobacz czy ktoś nie grzebał z kontaktronem przy liczniku , moze ktoś probował " ściągnąć" blokade . No i najważniejsze jak jedzie ten sprzęt , dokładnie to jak przyspiesza i jaka prędkosc max . Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszaq Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Odpala normalnie,chodzi dobrze, czasami przeleje ale to przez gaznik bo po zimie nie czyscilem jeszcze i nieregulowalem,takie gaznikowe przypadlosci podstawowe, kompresja dobra. jechał 90 tylko ale to wlasnie przez nie otwierajacy sie dalej zawor wydechowy i kontrakton. kupiłem go to był bez linki predkosciomierza czyli jezdził w trybie awaryjnym.po zalozeniu to samo. zegary rzeczywiscie wygladaja jak by byly otwierane bo gleby raczej nie mial zadnej. moze ktos probował go usunac. ale mimo to wydaje mi sie ze sefl test i tak powinien robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 najlepiej by było namierzyć kogoś w okolicy z sprawnym kontaktronem i spróbować przełożyć licznik , jeśli to nie pomoże to zostaje CDI .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.