Skocz do zawartości

kszaq

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha dt125 97
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leszno

Osiągnięcia kszaq

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Odpala normalnie,chodzi dobrze, czasami przeleje ale to przez gaznik bo po zimie nie czyscilem jeszcze i nieregulowalem,takie gaznikowe przypadlosci podstawowe, kompresja dobra. jechał 90 tylko ale to wlasnie przez nie otwierajacy sie dalej zawor wydechowy i kontrakton. kupiłem go to był bez linki predkosciomierza czyli jezdził w trybie awaryjnym.po zalozeniu to samo. zegary rzeczywiscie wygladaja jak by byly otwierane bo gleby raczej nie mial zadnej. moze ktos probował go usunac. ale mimo to wydaje mi sie ze sefl test i tak powinien robić.
  2. Pomoze ktos jakims pomysłem bo dalej nie ogarnalem Silniczek 4+1 Zero reakcji silniczka. Podłączony na krótko działał (chodził w jedna strone).zawor chodzi gładko,linki zdjęte. Po przękreceniu kluczyka nie robi self testu, brak napięcia na kabel zasialający do silniczka.(czarny z czerwonym paskiem) Po odpaleniu też zero reakcji. i teraz tak: podczas kopania kopką pojawia sie napiecie na tym kablu zasilającym po odpaleniu na chwile pojawia sie ~0,20v schodzi do zera i zaraz znowu ~0,20v i pozniej albo 0,01 albo 0,00 (bez wzgledu czy jest aku czy go niema) po dodaniu mocniej gazu czasami 0.03 albo nic. na żółtym jest cały czas prawidłowe ok 5v Aku nowe ,nie firmowka-power moto CB3L-B , trzyma 12v, po przekręceniu kluczyka pali sie neutral, migacze działają,olej wogole nie swieci,po odpaleniu światła i klakson. instalacja orginalna nic niegrzebana.bezpiecznik przy aku chyba sprawny skoro prad idzie.
  3. napięcia na jalowych i przy samym zaplonie. na wyzszych to dodawałem gaz na podłaczonym samym silniczku i zero reakcji wiec zasilanie tez nie dochodzi
  4. Witam Yamaha 125 DT 1997r. moduł 3RM-09 Próbuje ogarnac zawor wydechowy zeby działał jak należy.Moto chodzi w miare ok.pali jezdzi.Elektryka org nic nie grzebane. Zawor nie działa od początku jak go kupiłem. Nie robi self testu po przekręceniu kluczyka. Silniczek podłączony na krótko działa. Kostka do silniczka 4+1 pojedynczy kabel. Sprawdziłem napięcia na kostce idącej do silniczka na wszystkich zero tylko na jednym żołtym jest ok 5. Na czarnym z zasilaniem zero. Gdzie dalej szukać problemu? Może to być uszkodzony moduł skoro moto pali? moze jakis regulator napięcia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...