buba1340 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) WitamU znajomego w Dynie TC 88 z 2002r z przebiegiem ok 90 tys km żywot zakończyły ślizgi napinaczy łańcuchów rozrządu. Oglądając to ustrojstwo wpadł mi do głowy pewien pomysłhttp://www.sscycle.com/product/1999-06-Twin-Cam-88-95-103-/Valve-Train/Camshafts/Easy-Start-Cams/Chain-Drive/Cam-Gear-Drive-Kit-p20330.htmlCzy ktoś z forumowiczów używa , montował taki kit ? Jeżeli chodzi o zalety nie trzeba tłumaczyć, ale czy zestaw ma wady, bo na pewno ma, ciekawe jakie ?W sprzedaży są zestawy z wałkamihttp://www.ebay.com/itm/S-S-509-Gear-Drive-Touring-Cam-Kit-Harley-FXSTS-Springer-Softail-1999-2006-/391033966218?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5b0b70ce8a&vxp=mtrTylko tu miałbym poważny problem z doborem wałków pzdr Piotrek Edytowane 28 Stycznia 2015 przez buba1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) :biggrin: O prosze a jednak powrót do korzeni :) fajny bajer szkoda e taki drogi :banghead: Edytowane 27 Stycznia 2015 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Bajer niezły jednak sprawa nie wygląda tak prosto jak by się wydawało. Z tego co ja wyczytałem na ten temat to czy można taki zestaw zamontować decyduje stan łozysk głównych. Trzeba to zmierzyć. Jest pare filmów na YT kiedy po takiej zamianie koła "wyją" Jest sporo w tym temacie na zagranicznych forach.Warto przy takiej robocie zainwestować we wszystkie nowe łożyska wałków oraz regulowane popychacze. Dzięki takim popychaczą nie będzie trzeba ściągać dźwigni zaworowych.Wałki z linku ebaya niezła sprawa. Model 509 znaczny wzrost momentu obrotowego zaczynający sie już od prawie biegu jałowego Edytowane 28 Stycznia 2015 przez pyzdra1 Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Kolega grzesieksiek ma w swojej Eli na TC takie ustrojstwo.I faktycznie wałki trochę wyją.Zresztą pewnie sam się tu odezwie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotocyklistaEnduro Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 WitamU znajomego w Dynie TC 88 z przebiegiem ok 90 tys km żywot zakończyły ślizgi napinaczy łańcuchów rozrządu. Oglądając to ustrojstwo wpadł mi do głowy pewien pomysłhttp://www.sscycle.com/product/1999-06-Twin-Cam-88-95-103-/Valve-Train/Camshafts/Easy-Start-Cams/Chain-Drive/Cam-Gear-Drive-Kit-p20330.htmlCzy ktoś z forumowiczów używa , montował taki kit ? Jeżeli chodzi o zalety nie trzeba tłumaczyć, ale czy zestaw ma wady, bo na pewno ma, ciekawe jakie ?W sprzedaży są zestawy z wałkamihttp://www.ebay.com/itm/S-S-509-Gear-Drive-Touring-Cam-Kit-Harley-FXSTS-Springer-Softail-1999-2006-/391033966218?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5b0b70ce8a&vxp=mtrTylko tu miałbym poważny problem z doborem wałków pzdr Piotrek ja moge jedynie polecic czujnik polozenia wałka jaki kupiłem ostatnio....:https://www.moto-shark.pl/moto/9194716/czujnik-polozenia-walka-rozrzadu-harley-flt-dyn/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Ja montowałem. Chłopak potem zbudował sobie bloga o tej przebudowie, a raczej o swoim motocyklu.Masz tu link, moze to Ci coś pomoże: http://harleydavidson2006.blog.plGeneralnie praca nad tym silnikiem jeszcze nie jest zakończona, w lutym robimy jeszcze górę i wzmacniamy skrzynię...Wally- przy okazji... pod powyższym linkiem znajdziesz też odrobine mej merytorycznej mysli w temat wad TC. Chciałeś- masz... ;) Choc to jeszcze nie wszystko- napisałem o samym wale i jego ułozyskowaniu dopiero. Jakoś ostatnio nie mam weny.... ani czasu... ani tez wiekszej checi do wypowiadania sie na temat HD TC. Wracając do tematu- wygląda to wg mnie nastepująco.Sam montaz wałków na koła zebate nie ma sensu.Jak już, to powinno się przebudowac cały silnik aby wyeliminowac wszystkie słabe punkty tej jednostki.Bo co z tego, ze pozbedziesz się napinaczy, jak reszta jest licha. Po za tym, montaz samych wałków bedzie trudny. Zrobienie tego aby nie wyły to loteria i to do tego dość pracochłonna.Niewłasciwie zamontowane wałki zebate faktycznie mogą wyć, najczęstsza przyczyna to niewłasciwy dobór czesci do tego montarzu... myslę tu o czesciach jako całokształcie czyli wszystkich użytych cześciach do przebudowy. Tego typu wiedzy nie ma na zagranicznych forach... Amiki wala kase w te silniki bez pomyślunku.Jak to się zrobi prawidłowo- to brzmi to podobnie jak w EVO... ale napewno nie można tego nazwac wyciem wałków. pyzdra1- łozyska to za mało... Generalnie ja odradzam tego typu półśrodki. Aby to dokładnie wytłumaczyć dlaczego, to trzeba by walnąć niezły elaborat.Jak nie dłubiesz silnika od poczatku do końca to zostaw to tak jak jest (wymień tylko te chore napinacze i co tam jeszcze trzeba)- niech się dalej keci jak się kręcił, az się rozpadnie...Przy okazji zmierzcie sobie bicie wału... jak już macie porozbierane to ustrojstwo. Wartość podaj, to Ci podpowiem gdzie jestescie... No i podaj rocznik tej Dynki. Dlaczego Wy ludziska nie podajecie dokładnych danych motoru o jaki pytacie. Przeca czasem nie wiadomo jak odpowiedzieć.. !!!! Edytowane 28 Stycznia 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Czy istnieją jakieś zamienniki, lepsze jakości oczywiście. Wiem , że napinacze hydrauliczne wytrzymują więcej mil niż sprężynowe. Dla kogoś kto jeździ mało to chyba nie warto przepłacać i zamontować może lepsze okładziny, o ile takie istnieją. Oryginalne wytrzymują z tego co wyczytałem od 20 do 40 tys mil. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocker Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Czy ktoś może podpowiedzieć czy zaglądać już do rozrządu? Moto to RK 2009 z 30tys mil. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zaglądać Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whiterabbit Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 zagladac zawsze warto, przy tym przebiegu wszystko powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.