erykkyre Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam!Mam nie lada problem z moim klr-em po nagrzaniu się do temperatury pracy moto postoi na wolnych obrotach około 1-2min i wskazówka temp. dochodzi do czerwonego pola jak dotykałem chłodnic to na dole były gorące tak jak węże ale już u góry tylko ciepłe (kawa ma dwie chłodnice łączą się wężem u góry) po zgaszeniu silnika tak po 3s płyn wylatuje nadmiarem i wtedy całe chłodnice są gorące :blink: zauważyłem też że jak na postoju dodam gazu tak na 4500 obr to jeden z węży który jest połączony z pompom i cylindrem przy tych obrotach wąż się wsysa (tz. jakbyśmy wzięli butelkę i wysysali z niej powietrze) podczas jazdy nie ważne czy zima czy lato jest tak samo tz. jak jadę nie ważne na którym biegu ale trzymam się około 3500 do 4000 obr to temperatura jest w nornie a jak jadę poniżej 3500 obr to wskazówka dochodzi prawie do czerwonego pola i tak samo jest jak się trzymam około 6 tyś .obr P.S uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam!Mam nie lada problem z moim klr-em po nagrzaniu się do temperatury pracy moto postoi na wolnych obrotach około 1-2min i wskazówka temp. dochodzi do czerwonego pola jak dotykałem chłodnic to na dole były gorące tak jak węże ale już u góry tylko ciepłe (kawa ma dwie chłodnice łączą się wężem u góry) po zgaszeniu silnika tak po 3s płyn wylatuje nadmiarem i wtedy całe chłodnice są gorące :blink: zauważyłem też że jak na postoju dodam gazu tak na 4500 obr to jeden z węży który jest połączony z pompom i cylindrem przy tych obrotach wąż się wsysa (tz. jakbyśmy wzięli butelkę i wysysali z niej powietrze) podczas jazdy nie ważne czy zima czy lato jest tak samo tz. jak jadę nie ważne na którym biegu ale trzymam się około 3500 do 4000 obr to temperatura jest w nornie a jak jadę poniżej 3500 obr to wskazówka dochodzi prawie do czerwonego pola i tak samo jest jak się trzymam około 6 tyś .obr P.S uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty Sprawdz droznosc chlodnic,dzialanie termostatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamPM Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Wygląda to tak choćby nie było odpowiedniego, równego ciśnienia w układzie. Ciśnienie powinno powodować, że przewody powinny być twardsze. Stan płynu w chłodnicy i zbiorniczku jest odpowiedni? Jeśli tak to też bym obstawiał niedrożność układu. Posprawdzać czy przewody nie są pozaginane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ja bym sprawdził pompę w takiej sytuacji bo układ działał po naprawie jak rozumiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty A przez te 6 msc było dobrze czy tak jak teraz? Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 przez jakiś czas było dobrze przez ten czas nie zauważyłem żeby płyn dostawał się do komory spalania albo do oleju bliżej soboty wymienię węże a może być tak że korek nie trzyma odpowiedniego ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Może tak być. Po to jest tam odpowiednie ciśnienie, żeby podnieść temperaturę wrzenia płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wychodzi na to że termostat padł, może wiecie gdzie można kupić do klr 600/650 znalazłem na jednej stronie ale koszt 155 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wychodzi na to że termostat padł, może wiecie gdzie można kupić do klr 600/650 znalazłem na jednej stronie ale koszt 155 zł czyli droższy od motocykla ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) na to wychodzi :blink: do serwisu nawet nie dzwonie bo jak powiedzą cenę to zawał morowany serwisówka podaje że przy 69-72 stopni ma się otwierać a przy 85 stopni ma być otwarty nie mniej niż 3mm a ten co mam to otwiera się dopiero około 90 stopni a jak się woda gotuje to jest otwarty 3 mm ale to już za późno poczytałem me pasuje od tico ale nie wiem który rok bo widziałem różne wymiar może szybciej dopasuje ale jak z temperaturą otwarcia ?znalazłem od quada wymiary pasują drogi nie jest ale czy opłaca się go w ogóle brać pod uwagę czy nie spieprzy się szybko? http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/mi0604/kinroad+atv+200+-+termostat.html Edytowane 31 Stycznia 2015 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kupuj, zakładaj i używaj. Jak się spieprzy to masz już doświadczenie co się dzieje. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 na poniedziałek mam mieć od tico zobaczę co i jak a jak nie to kupie ten od quada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 ja bym jednak zadzwonił do serwisujuż nie raz się przekonałem że oryginał wychodził znacznie taniej od zamiennika nie wiadomo gdzie zrobionego Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 ja bym jednak zadzwonił do serwisujuż nie raz się przekonałem że oryginał wychodził znacznie taniej od zamiennika nie wiadomo gdzie zrobionegoTo tez prawda. Również miałem takie sytuacje. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 ok jutro zadzwonię i się okaże czy będzie zawał czy jednak nie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.