rafal1730 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Przed synchronizacją gaźników wypadało by sprawdzić zawory, więc się za to zabrałem, ale nie wiem czy wszystko zrobiłem dobrze, bo nigdy tego nie robiłem, a wyszły mi dziwne wyniki. Ustawiłem tłoki w górnym punkcie i sprawdzałem szczelinomierzem, ale nie dało się wszystkich sprawdzić, więc obróciłem o 360 stopni i dało się sprawdzić resztę:Wydechowe powinny mieć 0,21-0,3, a mają: 0,23 | 0,23 | 0,23 | 0,23 | 0,23 | 0,20 | 0,22 | 0,20Ssące powinny mieć 0,11 - 0,20, a mają: 0,06 | 0,06 | 0,12 | 0,09 | 0,01 | 0,01 | 0,01 | 0,01 |Z tym, że te cztery wartości po 0,01 są przypuszczalne, bo na szczelinomierzu miałem najmniejszą wartość 0,02 i w żadne z tych miejsc nie wchodził...Czy to możliwe? Czy ja zrobiłem coś źle? Druga sprawa to jak ustawić te luzy? Z tego co widziałem to robi się to za pomocą klucza i śrubokręta, lecz u siebie nie dostrzegłem żadnych takich śrub, są tylko na zwykły klucz.Motocykl to Yamaha Fzr 600 3HE.Z góry dziękuję za pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie możesz sprawdzać wszystkich luzów na jednym ustawieniu tłoków. W serwisówce jest wszystko opisane.Chodzi o to, że krzywka musi być skierowana do góry bo jak naciska na zawór to wiadomo, że luz będzie skasowany. A regulację masz zapewne za pomocą płytek więc trzeba zdejmować wałki żeby je wymienić. Dość skomplikowana robota. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 To ze nie wchodzi ci szczelinomier nie znaczy ze jest tam 0,01 rownie dobrze moga byc podparte, ale.mysle ze zle pomierzyles. Poza tym jak nie masz luzu podmien plytke na mniejsza i sprawdz ponownie i tak do skutku. Potrzebny ci tez klucz dynamometryczny zeby wszystko skrecic do kupy. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Sprawę komplikuje rodzaj płytek ponieważ w tym silniku są tzw. "berety" i amator polegnie na takiej regulacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) No oczywiście nikt nie mówił że będzie łatwo, ale jak chce chłop zaoszczędzić .. :biggrin: a nie 7,5mm? musze sprawdzić :)Ano nie, 7,5 były chyba po 1994, jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal1730 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Dziś pomierzę jeszcze raz, ale regulację sobie chyba odpuszczę, bo jeżeli trzeba odkręcać wałki to jednak nie takie łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Są zwykłe płytki w tym silniku, to litry miały kapturki. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.