stowa86 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam posiadam Yamahe yz450f z 2009r.Ustawialem luzy zaworowe i na ssacych powinien wynosic 0.1 - 0,15 ( 0.1 wchodzi, 0.15 nie)ustawilem na dwuch zaworach na 0.09-15 ( 0.09 wchodzi, 0.1 nie)Plytki to 2.15 i 2,05zeby wszystko bylo ok potrzebowal bym 2.14 i 2.04, ale niemoge takich dostacdoradzicie cos w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Płytki o których piszesz są stosowane na pierwszy montaż w fabryce i nie można kupić takich rozmiarów.Producent podaje tolerancje abyś mógł przy pomocy dostępnych płytek wyregulować luz najbardziej zbliżony do podanego w manualu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 jeśli masz gdzieś zakład ślusarski który ma szlifierkę do płaszczyzn (magnesówkę ) to ci zetną o setkę płytkę i będziesz miał tyle ile Ci trzeba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Tylko to już jest ingerencja w materiał, warstwa wierzchnia jest najmocniejsza, zaś rdzeń będzie bardziej miękki, dla lepszego przenoszenia obciążeń. Dlatego najlepiej nie ingerować w żaden sposób w taką płytkę. Jak można się łatwo domyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stowa86 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 To moze zostawic tak jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 To moze zostawic tak jak jest? jeżeli dobrze pomierzyłeś to zostaw Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) "Tylko to już jest ingerencja w materiał, warstwa wierzchnia jest najmocniejsza, zaś rdzeń będzie bardziej miękki, dla lepszego przenoszenia obciążeń.Dlatego najlepiej nie ingerować w żaden sposób w taką płytkę. Jak można się łatwo domyślić." Glupoty piszesz. Plytki sa hartowane na wskroś i umiejętne szlifowanie jeżeli nie ma na szybko dostępu do innej grubosci robi robote. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 zalezy jakie plyki , oryginalne sa ok , ale akcesoryjne moge nie nadawac sie do szlifowania ..mialem tak w KLR , oryginalne plytki szlifowalem kilka razy i bylo ok , natomiast kupilem jedna ,nowy zamienik i tez szlifowalem i po pol rok miala wzery tak ze zaczelo krzywke walka niszczcyc Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.