erykkyre Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam!Pytanie takie jak w temacie czy opłaca się takie coś robić w motocyklach enduro czy to długo wytrzyma?weźmy pod lupę np. klr 650 inne motorki też mogą być, jak ktoś coś wie niech pisze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Nie będzie to chodzić, lepiej szukaj drugiej głowicy. Pozdrokiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Nie będzie to chodzić, lepiej szukaj drugiej głowicy. PozdrokikiA to jest śmiała teza.Rozwiniesz? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Jak sobie wyobrażasz naprawę? Napawanie a potem wiercenie/szlifowanie? Czy może rozwiert i dorabianie panewek ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ja sobie nie muszę tego wyobrażać, bo ja takie rzeczy wożę do ludzi, którzy biorą za to piniendze ;) Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 No właśnie zrobić to może i się da ale tak żeby to wytrzymało jakieś sensowne przebiegi to już druga para kaloszy. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 No nie wiem, parę głowic już takich jeździ z sukcesem... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Nie chciałbym od razu wszystkiego podpowiadać ale może warto było by się zastanowić dlaczego te głowice tak szybko padają ? Ps. po prawidłowo przeprowadzonej naprawie taka głowica wytrzymuje o wiele dłużej niż fabrycznie nowa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Z moim skromnym doświadczeniem myślę że po prostu się z wiekiem minimalnie zużywają? a szybsze zużycie i przytarcie powoduje przerwanie filmu olejowego.Jak coś to poprawić mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 witam. Mam podobny problem, chodzi o hondę cb650z RC03. Wałek zatarł się w głowicy, mam nową głowiczkę ale dół muszę jakoś naprawić. Jaka metoda będzie najlepsza? dorobienie panewki czy napawanie? Macie może jakieś konkretne zakłady gdzie można się z tym zgłosić? czy miał pan taki przypadek Piotrze? Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 witam. Mam podobny problem, chodzi o hondę cb650z RC03. Wałek zatarł się w głowicy, mam nową głowiczkę ale dół muszę jakoś naprawić. Jaka metoda będzie najlepsza? dorobienie panewki czy napawanie? Macie może jakieś konkretne zakłady gdzie można się z tym zgłosić? czy miał pan taki przypadek Piotrze? Zależy od wielkości uszkodzeń o co jest mocniej uszkodzone - wałek czy głowica ?Robiłem wiele razy regenerację głowic w silnikach VF 750 i poza ogromem pracy ślusarskiej nie było problemów z doprowadzeniem ich do stanu pierwotnego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 a może ktoś orientuje się w cenach regeneracji głowic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Suzuki Gs 400, 600zł, regeneracja siedlisk wałków rozrządu z napawaniem dwóch czopów wałków rozrządu u Hartmana we Wroclawiu. Do tego planowanie, docieranie gniazd i wymiana uszczelniaczy w silniku dwucylindrowym plus 200zł. Płaciłem wiosną 2014r. Silnik chodzi bez uwag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 ok dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zależy od wielkości uszkodzeń o co jest mocniej uszkodzone - wałek czy głowica ?Robiłem wiele razy regenerację głowic w silnikach VF 750 i poza ogromem pracy ślusarskiej nie było problemów z doprowadzeniem ich do stanu pierwotnego.mocniej ucierpiała głowica, wałek też porysowany ale zakupiłem inny razem z głowiczką. na czwartym cylindrze brakuje około 1,3 mm materiału, Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.