zakopiec12 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witam. Mam Minska 125 z rosyjskim silnikem i gaźnikiem k65 ze ssaniem na module. I jest taka sprawa że on nie ma takiej mocy jak inne miński. W tym rzecz ze jego charakterystyka pracy przypomnina pracę wski.. czyli chodzi od początku do konca tak samo.Orginalny mińsk miał tak że miał muła a potem miał takiego zrywa,, a ten tak nie ma. Zrobiłem już szlif wymieniłem gaźnik moduł i dalej to samo.. ja sam nwm pomóżcie. A co do ustawienia zaplonu on ma coś takiego że jakbym jakkolwiek ustawił to będzie działać. co to może być ?? :3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 a jak wygląda świeca ?? gaźnika się nie wymienia tylko najpierw próbuje regulować a potem jak się nie da dopiero wymienia :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakopiec12 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 czarna jest ;) no on miał pływak dziurawy i wgl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maczi Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 coś jest złego w takiej charakterystyce ? on jest słaby, czy po prostu równo oddaje moc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Skoro świeca jest czarna to gaznik do regulacji. Sprawdz czy kompresja jest dobra, może pierścienie już mają dosyć. Miałem kiedyś WSK 175 i miałem podobny problem silnik był słaby przyczyną okazała się uszczelka pod cylindrem. Mieszanka zamiast być podawana nad tłok uciekała bokiem. Sprawdz też wydech może jest zapchany i dławi silnik. Jeżeli masz możliwość to załóż tłumnik od innego minska. Tylko nie jezdzij bez tłumnika bo to najprawdopodobniej spowoduje spadek mocy. Wydech w 2t jest bardzo ważny. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez mateusz786 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Najsamwpierw reguluj gaźnik- masz za dużo paliwa w mieszance. To pierwsza diagnoza po kolorze świecy. Druga a może nawet pierwsza- sprawdź przerwę na świecy lub zmień świecę. Kolejna opcja- zapchany wydech. Jeśli ogarniesz te 3 rzeczy i dalej nie będzie poprawy to będziemy myśleć. Btw, jaki kolor iskry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.