Crovcia Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witam. Mam pewne pytanie, a więc dotychczas uważałem że opony nie mają większego wpływu fakt faktem, jezdziłem po suchym a raczej po deszczu czy też w grudniu czy styczniu gdzie ziemia jest kompletnie mokra nie zdarzało mi się :p a jak już to sporadycznie i tylko przelotowo czyli lekki teren itp. moje aktualne moto to Yamaha wr 450f 2005rok, aktualna opona to Motoz 130/80-18 opona to 90% sucha nawierzchni 10% mokro ogólnie na tej oponce moja wrfka w lesie, ma problem ruszyć po prostym a o podjazdach już nie wspomne. Jakie polecacie opony do takowej wrki i jaka szerokość itp. a najważniejsze, ile powietrza? jak miałem 0.7 + trzymak to potrafiło mi przedziurawić dętke na wprost dziura z 10 cm długości. Czy może zastosować musa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Musy to koszt około 1k - po 500 na koło. Jak Cię stać to klasa, sam bym sobie sprawił ;) A jak nie to dobrze wozić ze sobą sprzęt do wymiany dętki, albo ewentualnie jej naprawy. Ciśnienie u mnie to 0,8 tył i około 1,0 przód, a sam w wrce mam Michelin CROSS AC10 110/100 R18 64 R. Na mokrym/błotnistym terenie lepiej mi się jeździło na mistasie... Ale ponoć te miszeliny są twardsze... Zobaczymy. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 musa na tył mam w sensie, dostałem jako prezent :D a ile mus ma powietrza? w sensie odwzorowywuje ..ja myślę nad jakąś fajną oponką żeby na mokre była dobra :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 poniżej 0.5 bara ja jeździłem na 0.6 tył, 0.8 przódżeby w błocie i na mokrym było dobrze to trzeba sobie dobrać oponę do tego celu przeznaczoną, ja preferowałem wzór bieżnika z mitasa c-02 ale z produkcji mefo Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 ja mam właśnie motoz i niby opona ma taki bieżnik że masakra wydaje się że jest zarąbista a na mokrym ruszyć nie mogę. właśnie myślę nad jakimś mitasem :/ zadałem musa michelin :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Obyś dobrze dobrał rozmiar opony , bo będzie kicha :P Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 prawdopodobnie myślę nad rozmiarem 130/90 18 a opona coś typu : http://allegro.pl/opona-130-90-18-130-90-18-mitas-c-04-cross-leszno-i4902289262.html myslę że taka oponka będzie się dobrze sprawowała, a też myślę czy nie szukać poprostu używek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 c-04 kiepsko sobie radzi w błocie niby jest uniwersalna ( długo wytrzymuje jak jeździsz po asfalcie ) ale w błocie klęska co z tego że jodełka jak w traktorze jak się nie oczyszcza , ja mam c-04 140 szerokości w XR i ostatnio jak wyjechałem w błoto to co 1m stawałem bo myślałem że łańcuch zgubiłem albo sprzęgło się ślizga -piec wyje a moto stoi :D ja jej używam jako kompromis dzięki temu że jest szeroka jak w starze znośnie jeździ się po piasku ( piach żwir to ma zajawka :D ) , a robię bardzo dużo dolotów po asfalcie i nie stać mnie żeby co chwila wymieniać oponę ( opony na piasek czy błoto na asfalcie znikają w oczach ) tu masz tabelkę jak nie latasz po czarnym ja był dał szansę c-12http://enduromania.pl/img/t5.jpg Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 myslę że taka oponka będzie się dobrze sprawowała, a też myślę czy nie szukać poprostu używek? Nie polecam. Raz chciałem zaoszczędzić i kupiłem AC10 do DT-ki. Za przód i tył wyszło mi coś około 150zł. No ale opony starczyły na 2 m-ce tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 c-04 kiepsko sobie radzi w błocie niby jest uniwersalna ( długo wytrzymuje jak jeździsz po asfalcie ) ale w błocie klęska co z tego że jodełka jak w traktorze jak się nie oczyszcza , ja mam c-04 140 szerokości w XR i ostatnio jak wyjechałem w błoto to co 1m stawałem bo myślałem że łańcuch zgubiłem albo sprzęgło się ślizga -piec wyje a moto stoi :D ja jej używam jako kompromis dzięki temu że jest szeroka jak w starze znośnie jeździ się po piasku ( piach żwir to ma zajawka :D ) , a robię bardzo dużo dolotów po asfalcie i nie stać mnie żeby co chwila wymieniać oponę ( opony na piasek czy błoto na asfalcie znikają w oczach ) Na pisek i żwir polecam Pirelli Scorpion MX.Upalam CR-ke na nich i jest naprawdę dobrze. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.