zxr89 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 witam,posiadam kawe zx400r. Motocykl ma zalozny przelotowy wydech,synchro zrobione, zawory ustawione. Problem polega w tym, motocykl jak zimny odpala od razu,ale gdy motocykl sie zagrzeje do temp roboczej zgasze go i odczekam np 10 minu, juz zapalnie przychodzi mu bardzo ciezko trzeba dlugo krecic, w czym jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zuzyty akumulator, kiepskie ladowanie prowadzi do tego starcza pradu na krecenie silnikiem a nie starcza na iskre.Jesli oprocz przelotowego wydechu filtr powietrza jest nie fabryczny ( brak pojemnika filtra ) to silnik ma za uboga mieszanke na startbez ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Akumulator jest nowy (yuasa) Pali nawet bez ssania na zimnym, bez problemu zalapuje bez uzywania manetki, Dopiero jak z temp roboczej ostyginie troche to mu ciezko zapalic. Filtr powietrza akurat mam stary , ale nie jest porozrywany ani az tak zasyfiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W takim razie gaźniki są rozregulowane. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Mechanior twierdzi ze regulowal gazniki . takze dlatego mnie to dziwi czy to kompresja?i tu lezy problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 To zapytaj go dlaczego odpala bez ssania na zimnym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zimny bez ssania, i z ssaniem pali. Jedynie jak ostygnie troche to ciezko mu palic, tzn jak wcisne starter chwile trzeba czekac co jest dla mnie dziwne.Z twego posta wynika ze zimnego nie wolno palic bez ssania;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie tyle nie wolno co nie powinien. Wskazuje to na zbyt bogatą mieszankę na wolnych obrotach. Może zmień mechanika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Hmm z tego co wiem dal mu wiecej paliwa . Czyli pewnie go nie spala i dlatego tak ciezko mu potem zapalić jak jest cieply? Sent from my RM-914_eu_euro1_327 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Zobacz ile są wykręcone śruby składu mieszanki i porównaj z serwisówką. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja mam takie pytanie odnośnie odpalania. w moim xt, bez ssania kręci rozrusznik na zimnym, ale jak włącze ssanie to już go nie mogę przełamać rozrusznikiem. Tak zawsze jest w moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.