Skocz do zawartości

Honda XL 500 S


Daniel1992
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem polega na tym iż spaloną mam 1 cewkę drugą nadpaloną trzecia chyba dobra bo moto paliło .I w związku z tym ,czy może ktoś ma informacje jakie oporności moją cewki alternatora (stator) (ile omów)mam serwisówkę ale po niemiecku mało z niej wyczytałem .Chcę dać cewki do przewinięcia ,i pasuję żeby pan który będzie przewijał znał te wartości.Może ktoś ma możliwość zmierzyć te wartości w swoim moto .(między czarnym a masą silnika,Między różowym a żółtym, białym i masą silnika)

Honda XL 500S 1982r instalacja 6V PD01

post-79265-0-06026000-1416159932_thumb.jpg

post-79265-0-10042300-1416159952_thumb.jpg

Edytowane przez Daniel1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam jeszcze jedno pytanko co do instalacji ,jedną cewkę mam już przewiniętą (tą dużą 30 zł mnie to kosztowało ),do świateł jest oddzielna cewka (ta podwójna ) i chyba można by ją przewinąć na 12V bo układ zasilania świateł nie jest powiązany z innym układem elektrycznym , tak wynika ze schematu .(nabazgrałem na nim o który układ mi chodzi )

post-79265-0-50820300-1423178405_thumb.jpg

Edytowane przez Daniel1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...