Skocz do zawartości

kufer givi maxia3 55 litrów.


Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić kufer centralny givi maxia 3. Szukalem opinii w necie i są skrajnie różne. Od takich, że to w porownaniu do maxia2 badziew i drugi raz by jej nie kupili, po takie, że jest super ach i och. Problem w tym, że nikt tego w Poznaniu w sklepie na półce nie ma,a nie znam nikogo, kto ją użytkuję, a średnio mi się chce w ciemno wybecalowac ponad 7 stówek, żeby się potem wk....ć. Chciałbym ją chociaż przed kupnem obejrzeć. Ma ktoś? Użytkuje? Moglby się podzielić opinią? Może ktoś z Poznania lub okolic ją posiada i pozwolil by rzucić okiem. Maxia2 jest ok, bo syn ją posiada i widać, że jest zrobiona pancernie.

Patrzę po używkach, ale ceny są jakieś nieprzytomnie bandyckie, kilkadziesiąt zlotych niższe niż nowe, a jak tańsze, to zajazdy. Dotyczy to i dwójek, i trójek. Widać są jak wino...Gdyby ktoś się podzielil doświadczeniami, będę wdzięczny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę po używkach, ale ceny są jakieś nieprzytomnie bandyckie, kilkadziesiąt zlotych niższe niż nowe, a jak tańsze, to zajazdy. Dotyczy to i dwójek, i trójek. Widać są jak wino...Gdyby ktoś się podzielil doświadczeniami, będę wdzięczny. :)

 

To samo miałem jak w maju kupowałem kufry do swojego motocykla :) Używki w opłakanym stanie, bez kluczyków a nawet z wyrwanymi zamkami, chyba wyciągane z niemieckich śmietników a często droższe niż nowe. Nie wiem co niektórym bije na dekiel jak wystawiają takie kufry, nawet cen nowych nie sprawdzą...

 

Pewnie masz już płytę pod Givi i dlatego takiego szukasz? Jeśli nie to weź pod uwagę kufry Shad, ja pojechałem do sklepu już zdecydowany na Maxię a wróciłem z Shadem bo mogłem sobie na miejscu postawić je obok siebie i porównywać. Shad tańszy a wg mnie lepiej wykonany, potem jeszcze pojechałem wziąć boczne i też wybór padł na Shad. Z tymi 3 kuframi zjeździłem jakieś 5000km i nie żałuję wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na b12 założonego wingracka i boczne keylessy. Brakuje mi centralki, bo w przyszlym roku szykuje się trochę wyjazdów. Do tej pory boczne mi wystarczały, bo w razie co jeden robił za centralny. Więc musi być system monokey. Inny odpada. W najgorszym wypadku kupię maxię2. Ale trojka jest bardziej wypaśna. Pytanie tylko, czy wartya tej kasy, bo to tylko sześć pollitrowek luzem różnicy. :)

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam maxie IIIod 3 sezonów.

 

- 3 razy lądowała na gwaranci - za każdym razem z powodu odpadających plastikowych paneli lakierowanych na połysk (puszczają zaczepy - teraz już je przykręciłem wkrętami).

- nie jest stabilna tak, jak maxia II

- po ostatniej wyprawie w alpy, pękła przy zamku (jeszcze nie sprawdzałem, czy to kwestia obudowy kufra, czy znowu pękł sam ozdobny panel)

- po 2 tygodniach klapa zaczęła samoistnie opadać

 

ale:

uczciwie trzeba przyznać, że nigdy nie było załadowane te 5kg które sugeruje producent - zazwyczaj 3 lub 4 x tyle :) zaś do tej pory zrobił ze mną jakieś 20k km na wyprawach i z 8k po mieście.

Maxia II jest na pewno bardziej pancerna, możesz tez kappę k53 rozważyć, jeśli nie chcesz przepłacać.

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zdecydowałem się w końcu na kappę k53. Cena była dobra, bo 499 złotych za nową. Między nią a maxią2 nie ma żadnych różnic, jeśli chodzi o wykonanie. Żadnych gorszych czy cieńszych plastyków, sztywność kufra jest taka sama, zamki te same i tak samo dzialające. Więc przy wyborze między kappą a maxią można się kierować tylko i wyłącznie wyglądem i ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

podpinam się pod tego posta co by nie zakładać nowego. A że temat też się tyczy tego kufra to w sam raz mi przypasował :)

 

a sprawa ma tak:

mam ja od paru lat kufer jak w tytule. Od dawna mam 'problem' z zawiasami. A chodzi o to że raz odkręcają mi się śruby mocujące zawiasy od klapy (to mniejszy problem i do zniwelowania) a dwa że te zawiasy nie mają żadnej blokady i klapa podniesiona do góry trzyma się parę sekund i opada. Jako że trochę mnie to wyprowadziło z równowagi to w końcu postanowiłem coś z tym zrobić. Stąd ten post. Pytanie czy posiadacze tegoż kufra mają te same problemy? Bo sam nie wiem czy kupiłem wybrakowany (choć kupiłem nowy w sklepie) czy to słabo rozwiązane jest po prostu?
a jak posiadacze mają/mieli takowy problem to kto jak sobie z tym poradził? bo póki co nie mam pomysłu jak zamontować prostą blokadę by mi klapa nie opadała hmmm...
jakieś sugestie, podpowiedzi uwagi czy inspiracje??
z góry dzięki :)

Uzupełnienie
żeby rozjaśnić nie chodzi o zew. zawiasy te z tyłu kufra, tylko o te metalowe blaszki będące wew kufra, łączące dolną część z klapą. one się odkręcają i je bym chciał jakoś blokować by klapaa nie opadała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...