Koyot_ Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witajcie, Mam następujący problem: oddałem swój motocykl do serwisu (Honda CBF 500 ABS 2004) i mechanicy powiedzieli mi, że hamulce są w rozsypce. Mianowicie są wżery na tłoczkach i korpus jest skorodowany (linki do zdjęć: https://drive.google.com/folderview?id=0B3MfQ1WP9gmuVmk0R2UyRHRYR28&usp=sharing ). Ponieważ ciężko jest na allegro znaleźć hamulce w lepszym stanie, chciałbym zapytać, czy jest jakakolwiek szansa na zregenerowanie ich lub czy istnieje firma, która by się tym zajęła? Ewentualnie jeśli ktoś by miał jakieś alternatywne rozwiązanie, byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ nie uśmiecha mi się dawać 2500zł za nowe zaciski. Pozdrawiam,Koyot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDA3OA==&bid=104042 http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDEzNQ==&bid=104042 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koyot_ Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Zapomniałem napisać - chodzi o hamulec przedni, tylni jeszcze jest w jako takim stanie. Oprócz tego - czy jeśli na korpusie jest korozja i się ją usunie (dajmy na to papierem ściernym) to czy uszczelka wypełni ubytki i nie nastąpi wyciek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Pewnie da się kupić i na przód tylko trzeba poszukać. Zaciski wystarczy przeczyścić papierem ściernym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Spróbuj zapolować na dobrą używkę na znanych portalach aukcyjnych. Czasem trafiają się tam perełki w cenie jak barszcz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koyot_ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 No właśnie też tak zostałem poinstruowany. Jednak jeśli nie znajdę nic teraz, to nie powinienem jeździć? Czy można złożyć do kupy, cały czas miejąc oczy otwarte na używki w dobrym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Niech Ci powie mechanik który rozkręcał. Sprawdz czy honda nie stosowała tych samych hamulców z absem w innyvh modelach, np w większej i największej cbfce. Możliwe, że do większych modeli te same części będą tańsze.Dzwoń do handlarza, który rozbiera motocykle na części - oni powinni wiedzieć. Albo sprawdz w jakims katalogu. Ja bym na Twioim miejscu brał używkę za 150-200 zł i się nie przejmował.Albo jak chcesz to mogę Ci sprzedać zacisk. Świeżo po regeneracji (we wrzesniu), z nowymi jeszcze niedotartymi klockami spiekowymi trw za 550 zł. Edytowane 9 Listopada 2014 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Tak jak pisze komandosek - popatrz czy od innego modelu hondy podejdzie.A co do jazdy na niesprawnych hamulcach - jeśli nie zadziałają poprawnie to możesz się po prostu zabić albo zostać kaleką. Wybór należy do Ciebie Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.