panjapa22 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam wszystkich! Przymierzam się do kupna nowego sprzętu i mam do kupienia Suzuki GSX-R 600 z 2002 roku. Mam odnośnie niego 2 pytania, a dokładniej odnośnie baku. 1. Czy wersja K1, K2, K3 oznacza rocznik produkcji? Czy wszystkie posiadały ten sam bak?2. Czy do wersji K2 600cc pasuje bak od K2 750? Moto zaczepiło o naczepę dostawczaka (na szczęście przy niedużej prędkości, owiewki nawet nie połamane tylko lekko przerysowane) na skutek czego w baku powstało wgniecenie i dziura. Czy jest sens myśleć o jakimkolwiek wyciąganiu i spawaniu (czy jest to w ogóle możliwe?) czy może od razu rozglądać się za całym bakiem i lakiernikiem? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Nie wiem jak z wersjami, ale wg mnie lepiej jest kupić bak. Może uda Ci się trafić na jakiś ładny w kolorze, jak nie to prosty i do malowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Z tego co wiem 600 i 750 K2 to ta sama buda, ale najlepiej sprawdź numery katalogowe na przykład na stronie www.ronayers.com (zakładka FICHE z menu po lewej). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosinus Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Czy jest / z czego wynika "kultowość" K1 ? takie odniosłem wrażenie z różnych wypowiedzi, blogów, felietonów ...Czy to był pierwszy z wtryskiem? Myślę że forum uniwersalnym opinia będzie bardziej wyważona, niż u rasowych zwolenników gixerów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Weź poszukaj sobie kolego historii modelu - będziesz wiedział wszystko :).Jak dla mnie najbardziej kultowe były SRADy (za dzieciaka spędzałem długie noce z katalogami i najwięcej czasu gapiłem się właśnie na nie :) ),ale to nie wynika z żadnego doświadczenia/informacji, więc pewnie się nie liczy :PJakbym osobiście miał kupować, to do K5, może K6, chociaż najpierw szukałbym czegoś starszego.A co do baku - kup "nowy". Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosinus Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Weź poszukaj sobie kolego historii modelu - będziesz wiedział wszystko :). No niekoniecznie. Wikipedia polska i angielska, inne strony, tam entuzjazm czy kult słabo się przejawia. Z kolei bardziej emocjonalne felietony w manierze "scigacza" nie przedstawiają "panoramy rynku" dlaczego akurat ten model to kult, choć używają tego słowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 GSXRy to po prostu pancerne silniki nie do zdarcia, ale to raczej dzięki legendarnym olejakom jeszcze z końcówki lat 80tych jest taka opinia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Moja odpowiedź w poprzednim poście dotyczyła bardziej pytania "czy to był pierwszy z wtryskiem?" - stąd też naprowadzenie na historię modelu.Inna sprawa, co dokładnie oznacza, że dane moto jest kultowe? Spotkałem się kiedyś z stwierdzeniem, że GPZ to matka wszystkich współczesnych motocykli wyścigowych (nie pamiętam dokładnie gdzie, jakiś angielskojęzyczny portal). Czy to znaczy, że mam zajebisty kawał historii u siebie w kuchni? Czy może rupiecia, który był używany przez pedała bojącego się MOCY i złożenia w zakręcie (żeby było jasne - jeszcze nią nie jeździłem i mam narzeczoną :P )? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.