senekkorzenna Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Mam pytanie do kogoś kto zna sie naprawdę na konstrukcji baku w motocyklach.Motocykl to Honda CB 500 1998r i z odpowietrzenia pod bakiem delikatnie kapie paliwo po nalaniu powyżej 5LCzy jest jakiś sensowny sposób na usunięcie tej usterki bez rozcinania baku? Edytowane 23 Października 2014 przez senekkorzenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Spotkałem się kilka razy w modelach z włoskiej edycji a jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest szukanie innego zbiornika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Piotrze rozmawialiśmy telefonicznie o tym problemie pewnie teraz kojarzysz /Seweryn/ .Bak taki kupiłem po szlifie i nie chce się pchać w następną używkę kiedy pomalowałem pod kolor baku owiewki i zadupek.Próbowałem zaworek zwrotny ale niestety on ma jednokierunkowe działanie i o ile likwidował podciśnienie o tyle przy nagrzaniu się baku na słońcu wywaliło mi zaworek przez wzrost ciśnienia..Teraz dałem rurkę wyżej baku i jest OK ale mankament to zapach paliwa.Niby w Krakowie zadeklarował się majster który robi baki do motocykli ze ten problem rozwiąże ale wolę i tutaj się zapytać czy aby speca od baków tu nie ma i poznac jego opinię.A od razu zapytam ,jak tutaj włącza się edytor błędów? Edytowane 23 Października 2014 przez senekkorzenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 To jest odpływ , odpowietrzenie jest w korku .Jesli cieknie to tylko dlatego że rurka przelewowa jest pęknięta w środku (jak przechodzi przez wnetrze zbiornika) . Jesi cieknie tylko z niej a nie wokół rurki to tymczasowo zatkałbym ją , pozbędziesz się tylko odpływu wokół korka (rzadko przydatne ) .Edytor jest w przeglądarce , np. Mozilli . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Cóż nie znasz tego baku a wypowiadasz się autorytatywnie.Pod spodem baku są dwie rurki jedna od przelewu a druga od odpowietrzenia..Edytor mam włączony w Mozilli ale tutaj nie działa więc dlatego zapytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 A to sorki , nie wiem jak ci pomóc :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Janosik ma rację. Mam taki sam bak w cbr, też dwa wężyki pod spodem, też cieknie z odpowietrzenia. Najprawdopodobniej pęknięta rurka w środku baku. Niestety zatkanie wężyka powoduje problem z zapowietrzeniem i gaśnięciem motocykla z powodu braku paliwa (u mnie po przejechaniu ok. 100km). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Autor niech sie zastanowi lub spróbuje sobie wyobrazić jak ten magik ma zamiar to naprawic bo może próbować naprawić tylko stan swojego portfela . Ja mam pewien pomysł ale to jak operacja chirurgiczna bez gwarancji że pacjent przezyje ;] A z normalnych - obejrzeć korek , ocenić możliwość wykonania otworu 0,5-1mm najlepiej w niewidocznym miejscu , wykonac ,oryginalne odpowietrzenie zatkac i latac .Rozumiem że węzyki są do samego dołu poniżej silnika ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Zastanawiałem się nad zaworkiek zwrotnym dwukierunkowym ale takowego nie znalazłem w necie.Jeżeli nie uda mi się tego problemu rozwiązać przez zimę to spróbuję sam skonstruować taki zaworek. Co do zastanowienia się to napewno naprawa inwazyjna od spodu bedzie kosztowała ale tak jak napisałem powyżej polakierowałem cały motocykl pod kolor baku.Co do otworka w wlewie to wiesz wolę aby z przodu za wskaźnikami wydostawał się zapach paliwa i był niwelowany przez pęd powietrza niż bezpośrednio z zamknięcia wlewu walił mi w nos. Edytowane 23 Października 2014 przez senekkorzenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Zaworek zwrotny dwukierunkowy przestaje byc zwrotnym :D Spróbuj ocenić czy da się zalać (skutecznie obsmarowac ) płynna zywicą epoksydową przewód odpowietrzenia . No chyba że nie pękł przewód tylko wypadł jakiś element blokujacy dopływ większej ilościi paliwa. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.