mateusz786 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Witam. Kupiłem nie dawno jakiś wynalazek praktycznie za cenę złomu z silnikiem Kymco 125 w ramie chyba starej yamahy dt (silnik taki sam jak na tym zdjęciu http://img28.olx.pl/images_tablicapl/153985465_2_644x461_kymco-sektor-125-z-2002r-dodaj-zdjecia.jpg) i zamiast tego silnika chciałbym wstawić silnik Loncina 250 i pytanie czy elektryka i mocowania silnika będą pasowały ? te silniki są bardzo podobne i oby dwa to chinole. Proszę o odpowiedz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Kymco jest z Tajwanu , tam już nie tłuką chujni z grzybnią . Za to loncin to "kwiat " chinskiej roboty za miske ryżu :D . Więc może byc gorzej niż na 125 od Kymco . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nie porównuj Kymco do chińczyka. Zrób remont w tym co masz albo poszukaj silnika od DT skoro masz od niej ramę. Zapomnij o Loncinie czy też Diabolini bo to praktycznie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Dzisiaj rozebrałem głowice w tym silniku Kymco i okazało się że zawór wydechowy na bardzo duże wżery. Więc wziąłem się za docieranie zaworów. Niestety okazało się że motor nie ma iskry. Domyślam się że to przez to że motor stał 3 mieś nie ruszany :sad:. Co mogło się stać w tym czasie jak motor stał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 3 miechy to za krótko żeby padła instalacja czy moduł , to po prostu rzeźba w gunwie którą trzeba wyprostować i poprzedni właściciel nie ogarnął tematu . Znajdź moduł , sprawdź czy pasi do pieca kymco (dt to 2T a kymco 4T więc moduły nijak nie będa kompatybilne ) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Ale motor jezdził wcześniej tylko po prostu nie tak jak powinien coś przerywało. Sam nim jezdziłem (moto kupiłem od kolegi z wioski) i iskra była. Poprzedni właściciel postawił go 3 mieś temu i tak stał aż postanowił go sprzedać mi i u mnie już nie było iskry :sad: Teraz domyślam się że nie chodził jak powinien przez ten zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 kymco jest powiązane z hondą, tak jak suzuki-hyousungzamienianie tego silnika na chinola to nieporozumienieposzukaj przyczyny, duże prawdopodobieństwo że usterka za kilka zł albo i mniejna silniku powinny być oznaczenia modelu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Problem w tym że na elektryce nie znam się ani trochę. Dużo lepiej idzie mi w mechanice. może ktoś z Was zrobi mi prosty schemat jak podłączyć elektryke tak żeby była tylko iskra. W tej rame jest cała niepotrzebna instalacja i przez to nie mogę się połapać w tych wszystkich kablach :dry:. Chyba mnie przekonaliście, zostanę przy silniku Kymco tylko co z tą iskrą :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Witam, iskra pojawiła się sama z siebie nie wiem co było przyczyną ale silnik przerywa. Chciałbym sprawdzić cewkę ale niestety nie mam takiej cewki i mam pytanie czy taka cewka np z MZ lub simsona będzie pasować ? Jeżeli tak to gdzie podłączyć masę a gdzie kabelek prądowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Po pierwsze silnik to Chiński Senke występujący np w Romet Z125 czy 150.Cewka od MZ nie bedzie pasować a cewkę do niego kupisz z parę groszy w każdym sklepie handlującym Chińczykiem.Zanikająca iskra to raczej problem ze stykiem więc ogladnij złączki do modułu i masę która jest przykręcona z lewej strony na wieszaku silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ta elektryka w tym motorze jest zrobiona "na odpiernicz" cewka jest taka jak na tym zdjęciu http://moto-maniak.eu/galerie/1/14-cewka-wysokiego-napie_6764.jpg masa do cewki jest poprowadzona kablem gdzieś z ramy i kabel jest zawinięty o ucho cewki za które się ją mocuje do ramy. Ja myślałem że cewka ma być przykręcona bezpośrednio do masy, wiec zeszlifowałem lakier na ramie w miejscu przykręcenia cewki i ją tam przykręciłem. Nic to nie dało i dalej to samo raz iskra jest a raz nie ma. Poprawiło się tylko to że jak iskra się pojawia to jest mocniejsza ale nie wiem czy tak powinno być jak zrobiłem. Jutro jeszcze oglądne złączki do tego modułu tak ja mówisz. Gdzieś jeszcze czytałem że może być winny iskrownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Po pierwsze silnik to Chiński Senke występujący np w Romet Z125 czy 150. A po czym wnosisz ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senekkorzenna Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) ponieważ jeszcze rok temu naprawiałem i serwisowałem te motocykle w serwisie Rometa w Krakowie mateusz786 powinno być zakończenie w kształcie podkładki nazywane oczkiem i wystarczy je przylutować i dopiero przykręciś tą samą śrubą co cewka jest mocowana do ramy. Edytowane 24 Października 2014 przez senekkorzenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Gdzie te zakończenie w kształcie podkładki powinno się znajdować i co powinienem przylutować do czego ? Nie za bardzo rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Ale nie w Kymco tylko w Romecie :D . ponieważ jeszcze rok temu naprawiałem i serwisowałem te motocykle w serwisie Rometa w Krakowieto coś chyba sie dobrze nie przyjrzałeś SENKE http://www.nanlianmotor.com/cn/product_detail.asp?id=650&SmallclassP=302&classP=114 KYMCO http://img28.olx.pl/images_tablicapl/153985465_2_644x461_kymco-sektor-125-z-2002r-dodaj-zdjecia.jpg http://www.kymco.com/product/category/Motorcycle/Pulsar_S125/360.asp Kymco ma w Indonezji i w Chinach działy OEM/ODM ale wdrożenie i jakośc to nie ta półeczka co chiński kwiat rozpaczy . Grzebałem we Wrocku w złomecie (głównie skutry , czasami 125) i jeden raz w starym kymco .Wystarczy . Części mogą pasowac - to napewno tylko czy ich trwałośc będzie komus odpowiadać . Napewno zamiana cewki nie powinna sprawiać problemu.Ta elektryka w tym motorze jest zrobiona "na odpiernicz" cewka jest taka jak na tym zdjęciu http://moto-maniak.eu/galerie/1/14-cewka-wysokiego-napie_6764.jpg masa do cewki jest poprowadzona kablem gdzieś z ramy i kabel jest zawinięty o ucho cewki za które się ją mocuje do ramy. Ja myślałem że cewka ma być przykręcona bezpośrednio do masy, wiec zeszlifowałem lakier na ramie w miejscu przykręcenia cewki i ją tam przykręciłem. Nic to nie dało i dalej to samo raz iskra jest a raz nie ma. Poprawiło się tylko to że jak iskra się pojawia to jest mocniejsza ale nie wiem czy tak powinno być jak zrobiłem. Jutro jeszcze oglądne złączki do tego modułu tak ja mówisz. Gdzieś jeszcze czytałem że może być winny iskrownik Dobrze zrobiłeś , jesli na kablu przy cewce jest normalny konektor to go wyczyśc i sprawdź jescze raz . Jesli to nie pomoże to pozostaje podmiana modułu lub statora , podejrzewam że od chinola tez mogą pasować .Proponuję zakup statora , cewki i modułu a potem opchniesz na allegro co niepotrzebne . Dużo czasu zaoszczędzisz i stracisz kilkanascie zł . A tak zamwiając po jednej części to możesz nie dosc że stracić czas to i więcej na przesyłkę . Edytowane 24 Października 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.