Skocz do zawartości

Honda Bros 400, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy nie tak, że ja jej nie widziałem czy coś - sklep, w którym ona stoi jest niedaleko. Byłem tam dzisiaj i po prostu zacząłem się przyglądać. Widziałem, macałem, siedziałem. Stan opłakany, ale spójrzcie na tax disc przy przedniej lampie - troszkę czasu upłynęło, od kiedy to moto jeździło :D.

Z drugiej strony to tak czy siak kot w worku. Co mogłem, to zobaczyłem, np czy ograniczniki nie są wybite,czy rama nie jest popękana, te najbardziej podstawowe sprawy. Jedyne co robiłem do tej pory z silnikiem w swojej 125 to zmiana oleju, wykręcenie napinacza :D i regulacja zaworów, nic więcej.

Zawsze mogę się odezwać do sprzedawcy jeszcze raz i poprosić o odpalenie, może się zgodzi.

Janosik, żebyś wiedział, że napalony :D - głównie przez wahacz i fałkę. Na ebay można kupić jeżdżące 650 za ok 1300-1400, ale mi chodzi właśnie o moto do remontu.

Model w tle niby ciekawszy, ale mam już jedną 125, nie chcę kolejnego piździka. Brosa po remoncie bym nie sprzedał, tylko bym na niego przeskoczył i jeździł nim do końca - jego albo swojego :D.

Nie będzie możliwości porozmawiać z poprzednią właścicielką - ta Honda tam stoi już jakiś czas, a i oni generalnie nie są skłonni do czegoś takiego - szczerze to nie widziałem żadnego komisu, który jest.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z właścicielką chyba też nie ma kontaktu :bigrazz:

 

A co do wyrobienia nowego dowodu to faktycznie kosztuje to 25 funtów i wypełnia się formularz V62 ale tylko jeśli już jest się właścicielem pojazdu.

 

https://www.gov.uk/vehicle-registration-certificate-v5c-log-book

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicznie rzecz biorąc, powinienem to dostać bez problemu, chociaż jeszcze postaram się zrobić HPI check. Gdyby wyszło, że była rozpieprzona i V5 zabrano, to odpuszczę, bo nie będę miał jak tym legalnie jeździć.

Załóżmy jednak, że nie odpali. Odpuszczać? Z tego co wyczytałem, to te silniki faktycznie były pancerne, więc być może warto zaryzykować?

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Major , aby tylko ten v5c był pewny to najwyżej będziesz robił chwile czasu za darmo :bigrazz:

Ku ten sprej , weż samochód i kable , pare kluczy do poluzowania baku i spróbuj .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojadę jeszcze jutro i postaram się gościa przycisnąć :D. Z tego co wiem, to nikt tego nawet nie ogląda i ostatnio generalnie im nie idzie zbytnio, więc pewnie będzie mu zależało na sprzedaży.

Nie ukrywam, chciałbym ją kupić. Roboty będzie w cholerę, zamiast wywalać na niepotrzebne narzędzia to na bieżąco bym dokupił co potrzebne i bym się bawił całą zimę :D.

Dzięki wszystkim za rady! Dam znać co i jak z tym wyszło.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roboty będzie w cholerę, zamiast wywalać na niepotrzebne narzędzia to na bieżąco bym dokupił co potrzebne i bym się bawił całą zimę :D.

 

Obyś się wyrobił w jedną zimę :biggrin: .

 

Ja bym odpuścił,chyba że masz zaplecze finansowe na kwiatki jakie wyjdą przy rozbiórce np łożysko takiego wahacza :biggrin:.które może być ciężko kupić

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeglądałem z nudów w pracy EBay i chyba jednak odpuszczę tego brosa. Za 400-450 można kupić gpz500 na chodzie, z papierami i przegladem. Zaraz jadę jeszcze gadać z sprzedawca, ale moja miłość do Hondy juz wygasa. Narzędzia mam, może będę mógł się pobawić. Zobaczymy.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh, pojechałem tam, postawiłem ładnie swoją maszynkę pod sklepem i zagaduję do gościa. Wypalam do niego, że jestem gotowy, że nawet moja samica się zgadza, ale nie wezmę jej dopóki nie usłyszę silnika. No to dał mi kluczyki i kazał odpalać :D. Nie pytałem, czy wsadził nową baterię, bo w sumie co mnie to obchodzi. Wsadzam kluczyk, a tu lipa. Dosłownie nic. Mówię do gościa, że potrzebna inna bateria. Podłączył inną i silnik zakręcił, ale nie odpalił. No to ja cisnę dalej, żeby może fajki pozdejmować i sprawdzić czy jest iskra, albo rzucić okiem w gaźnik. A on wypalił, jakby obrażony, że na pewno jest ok i mam nie wydziwiać, że to tylko 300 kosztuje i jak zrobię, to będzie ok. Spytałem, czy jak on nie chce, to czy ja mogę sobie zerknąć ze swoimi narzędziami, a on, że nie, bo mogę zepsuć jeszcze bardziej, bo jest w złym stanie itp. Albo biorę tak jak jest, albo nie i tyle. No to powiedziałem mu, że szkoda, bo moto mi się podoba, ale nie biorę i koniec.

Nastawiłem się już na nią jak diabli, a tu takie klocki. Albo faktycznie boi się, że dobiję ją do końca, albo wie co jest grane i nie chce, żebym wiedział za dużo. No trudno, szkoda że moto idzie na części, ale ja już tego patykiem nie dotknę. Może i mało widziałem odnośnie mechaniki, ale nikt mi nie wmówi, że odkręcenie dwóch śrub mocujących zbiornik i patrzenie na gaźnik pogorszy stan techniczny.

Z drugiej strony, może to i lepiej... GPZ jest lżejszy, ma 2x więcej mocy, lepszą ekonomie, jest więcej części.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet doskonale zdaje sobie sprawę że za części weźmie tyle samo jeśli nie więcej, bo to rzadki model i ludzie będą brali z pocałowaniem w rękę. Dlatego palcem przy tym nie kiwnie. A z drugiej strony chętnie opyliłby w całości bo nie chce mu się tego rozbierać. Leniwy angol :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mu się nie chce, to ma do dzioba, wcale nie zarobi. I stawiam na to moją Suzi, że nikt mu tego w całości nie kupi i będzie trzymał rupiecia w częściach tak czy siak.

GPZ z tego co pamiętam miała dwa cylindry w rzędzie, ale nie na to mojej Suzi nie stawiam :D :P

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz, nie widziałem tego silnika.

Handel częściami mnie nie interesuje zbytnio. Jeszcze się wkręcę i dopiero będą jaja ;)

Dostać więcej na pewno dostanie, ale na pewno będzie czekał co najmniej kilka miesięcy na pieniądze. Ja pisałem już do gościa z okolicy, który ma GPZ500S z 89 za 450. Do roboty pierścienie tłokowe podobno, komplet można tanio kupić.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...