Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam.Kupiłem 5 dni temu Husqvarne SM 125. Gosciu mi powiedział że we włoszech był wymieniany tłok i uszczelki. Odpalił wszystko ładnie, niemiałem za bardzo sie gdzie przejechć i to mój może błąd ;/ ale jedziemy dalej z tematem. Kupiłem ją ale juz od początku na 1,2,3 tak jakoś przerywała ale jak dawałem gaz szybko puszaczajac i dawajac gaz to jakoś sie wkręcał. Jeżdziłem z 3 dni tak po 3km dziennie (niemiałem tablic i paliwa :D) na 4 dzien kupiłem paliwo i mówie jade kawałek dalej zobaczyć osiągi ^^ po przejechaniu może z 1,3km przy prędkosci 110km/h zablokowało sie koło. Jakoś go opanowałem podejrzewałem ze sie zatar, próbowałem kopnąć kopka ale juz nie szło. Przypchałem go do domu rozbieram głowiece siągam cylek i nie idzie musialem młotkiem wybijać tak sie zatarł. Tłok pokazałem koledze to powiedział że wygląda jak po 15-20 tysiącach km pokazał mi swojego po 9 tys km. Moj nieby był wymieniany we wloszech. Gosciu mi nie powiedzł że jest na dotarciu, myślałem że juz dotary itp. nawet nie pytając. Ale jak go oglądałem to na tylniej oponie była starta w jednym miejscu tak jak ja starłem sobie jak mi sie to stało. Najwidoczniej komuś sie to samo przytrafiło? I tu moje pytanie czym jest to spowodowane ? Nie dotarciem tłoka, pompa olejowa, pompa wody ? Ale raczej pompa wody nie bo jak by sie zagrzał to by puchł raczej. Niewiem juz co o tym myśleć. Wysyłam cylinder do szlifu i nowy tłok kupuje. Pisać kto co wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 olej do dozownika lałeś? Dozownik sprawny? Daje dobrą dawkę oleju? Jakby się zagrzał to chyba masz tam wskaźnik temp. jeśli nie to może, ale wątpię.Prawdopodobnie wcisnęli ci kit, że remont był robiony. Sam się zastanów, kto normalny wkłada w moto i robi remont żeby go sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Ojej w dozowniku jest, dozownik sprawny był, czy daje dobra dawke to nw, tak mam wskażnik temp nic sie nie paliło na czerwono, cos było robione bo była nowa uszczelka, ten gosciu to handlarz kupił go we włoszech bo tamten gosiu miał jakieś problemy i musiał sprzedać komorink cos takiego tak mi mówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A nie masz tam nicasilu - powinien być fabrycznie. Jeśli masz to nie możesz wykonać szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Jest żeliwny. To mówisz że orginał to nicasil ? Edytowane 11 Października 2014 przez Monotonny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Tak, ktoś musiał wbić tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Tak, ktoś musiał wbić tuleje.uuuuuu to nie dobrze ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 no ale co? zatarłeś i szukasz winnego czy jak?Gwarancji dożywotniej nikt Ci nie dakolejny frajer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 rozgrzewałeś to w ogóle przed jazdą, czy siadałeś i ogień? A co do tulei, to może dobrze, ty tylko oddasz do szlifu i wydasz 50zł, tuleja jest parę razy droższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) no ale co? zatarłeś i szukasz winnego czy jak?Gwarancji dożywotniej nikt Ci nie da kolejny frajerPo pierwsze nie szukam winnego tyko pytam. Frajer to może z cb ! I nie wyzywaj nikogo tutaj bo nikt cb nie wyzywa ! rozgrzewałeś to w ogóle przed jazdą, czy siadałeś i ogień? A co do tulei, to może dobrze, ty tylko oddasz do szlifu i wydasz 50zł, tuleja jest parę razy droższa.Tak rozgrzewałem :) Tylko mi o to chodzi co ma wine, bo zrobie cylek kupie tłok założe a tu jeszcze raz sie stanie;/ Paliwo z olejem będe sam mieszał. Jeszcze jutro zobacze jak tam ta poma wygląda. Edytowane 11 Października 2014 przez Monotonny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Gaźnik do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Gaźnik do regulacji.Czyli gażnik nie podał odpowiedniej dawki oleju ? Tak mam to rozumieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawwwrr Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 olej podaje dozownik.bardziej gaźnik mógł dawać za dużo powietrza albo za dużo paliwa co w najgorszym razie powoduje zatarcia silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monotonny Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) za dużo paliwa powoduje zatarcie ? W husqvarnie prze sprzęgle jest regulacja powietrza. Musiałem miec zawsze troche powietrza bo jak było zamało to gasł ;/ Ja juz sam nie wiem co to mogło być ;( Moze poprostu nie dotarłem go i temu sie zatarł ? Edytowane 12 Października 2014 przez Monotonny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Zobacz jakie masz dysze w gaźniku, poczytaj na necie jakie ludzie polecają dysze. Zrób szlif jak masz tuleje, korbę pomierz czy się jeszcze nadaje. Najbezpieczniej od razu ją wymienić, to samo z każdym łożyskiem i uszczelniaczem w silniku. Za dużo paliwa nie zatrze silnika, za mało tak. Sprawdź jeszcze jak membrana wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.