Herdi Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 OK, dzięki za sugestię, skorzystam i może ktoś pomoże ;) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 jak coś to mam gaźniory od zr-7. Jakbyś chciał sprawdzić to mogę Ci je podesłać (brakuje tylko 2 rozpylaczy) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) jak coś to mam gaźniory od zr-7. Jakbyś chciał sprawdzić to mogę Ci je podesłać (brakuje tylko 2 rozpylaczy) Super bardzo dziękuję za chęci - jak Rafał nie dojedzie to na pewno się dzisiaj odezwę. Wielki BROWAR za serce :) dodane 10:25 No więc tak, ZR-7 przyjechało, gaźniki przerzucone i Zephyrek chodzi równiutko, wszystkie fajki reagują prawidłowo, nawet ze ssaniem nie ma problemu - zniknął tryb zero-jedynkowy ssania, można je spokojnie ustawić na dowolne obroty.Nie zmienia to niestety faktu że nie odnalazłem i nie usunąłem do końca usterki w oryginalnych gaźnikach Kawy, może jeszcze trafi się sposobność rozwiązania problemu tych gaźników. Na chwilę obecna kupujemy drugie, przerzucamy i niech klient cieszy się tym co zostało z pogody. Prosiłbym jeszcze o nie zamykanie tematu, gdyż problem nie do końca został rozwiązany. A chciałbym dla potomnych zebrać do kupy jakieś rozwiązanie i napisać - dla potomnych :) Edytowane 13 Października 2014 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Herdi , pewno klamoty pogubione albo ktoś "wykrecił" wiertarką mosięzną zaślepkę jakiegos kanału albo wykonał "otwór technologiczny " :icon_mrgreen: . Popatrzył bym co sie dzieje z poziomem paliwa na tych nietrybiących gaźnikach . A po uszczelnieniu osi przepustnic jescze raz bzyknął plakiem w gaźniki bo wszystko wyglada na lewe powietrze dostające się nietypową drogą . Kiedyś robiłem gaźniki w gs500 - nie miały małych oringów pod deklami membran i klient jęczał że pali 10/100 i jedzie jak hulajnoga . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 No będzie z nimi walka, ale to później, póki co czekam na zamówione gaźniki Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Skurzane uszczelnienia rozwiąrzą problem uszczelnień osi przepustnic - temat do amknięcia :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czyli moze wyrobienie osiek bylo takie ze filc nie mogl ich uszczelnic a skora dal rade ?Jakiej skory uzyles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli moze wyrobienie osiek bylo takie ze filc nie mogl ich uszczelnic a skora dal rade ?Jakiej skory uzyles ? Adam, zapewne tak, mimo upchania go tam na "grubo" żeby nie blokował ruchu ośki nie dawał rady. Natomiast jaka skóra nie mam pojęcia, pociąłem jakiś stary pasek :) Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 U nas z paskow zadnej skory nie wyciagniesz :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Herdi - otwór na ośkę zrobiłes wybijakiem do skóry czy wiertłem ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Skurzane uszczelnienia rozwiąrzą problem uszczelnień osi przepustnic - temat do amknięcia :) Skóra jako uszczelka w gaźniku nie da rady bo pod strumieniem powietrza będzie wysychać i kurczyć się , co innego w skrzyni biegów, przekładni kątowej gdzie z jednej strony ma kontakt z olejem od którego puchnie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.