Herdi Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 No właśnie zaczynam się zastanawiać, czy poprzednicy nie skopcili modułu przez jakieś swoje eksperymenty. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Przeczytaj jeszcze raz moj post - gazniki jeszcze raz do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Jeśli moduł walnięty to nie będzie chodził na plaku. A jak chodzi no to post wyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 No więc gaźniki są czyste jak łza, moduł też sprawny - reakcja silnika bez zmian :/ Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 A moj test gaznikowy zrobiles ???Carb cleaner w sprayu i wstrzykujesz spray do otworu po wyjreconej srubie regulacyjnej wolnych, palcem zaslepiasz otwor po wykreconej dyszy wolnych.Powinienes dostac 2 / 3 chmurki sprayu z otworkow w gardzieli gaznika.Potem odwrotna sytuacja - zatykasz palcem otwor sruby regulacyjnej a wstrzykujesz spray przez otwor po dyszy wolnych i rowniez powinienes dostac chmurki spray'u w gardzieli gaznika.Jak tam nie ma przelotu to cylinder nie bedzie dzialal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 A moj test gaznikowy zrobiles ???Carb cleaner w sprayu i wstrzykujesz spray do otworu po wyjreconej srubie regulacyjnej wolnych, palcem zaslepiasz otwor po wykreconej dyszy wolnych.Powinienes dostac 2 / 3 chmurki sprayu z otworkow w gardzieli gaznika.Potem odwrotna sytuacja - zatykasz palcem otwor sruby regulacyjnej a wstrzykujesz spray przez otwor po dyszy wolnych i rowniez powinienes dostac chmurki spray'u w gardzieli gaznika.Jak tam nie ma przelotu to cylinder nie bedzie dzialal. Adam z całym szacunkiem ale nie rób ze mnie idioty, mam spray, mam kompresor, mam ultradźwięki, mam ... Drożność wszystkich kanałów jest w każdą stronę, dlatego proszę Was o pomoc bo już zgłupiałem :/ Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 masz spray i masz silnik to odpal go na chwilę bez baterii gaźników i napisz nam czy pracował na wszystkie gary Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Nie mam innych, nie w tym rzecz żeby założyć inne ale zdiagnozować do cholery przyczynę takiego zachowania. Jak przysłonimy gaźnik, to robi się za bogato ale zaczyna reagować, czyli "normalnie" nie zasłonięty ma za ubogo ale świeca mokra w ciul Więc o co kaman? Na śrubkę od składu właściwie nie reaguje wcale. A może właśnie poszczególne elementy nie zostały włożone na swoje miejsca w poprzednim serwisie, tak jak pisałeś wcześniej, i wtedy podmiana całej baterii dałaby odpowiedź. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Jezeli silnik pracuje po wlaniu paliwa do cylindrow, czy uzyciu eteru to wiadomo ze winne sa gazniki, jesli nie to modul.Napisales ze pracuje - wynika z tego ze trzeba wrocic do gaznikow bo moze tam jest jakas pomylka. Tego lata robilem gazniki swego Suzuki po zalaniu zlym paliwem i reakcji chemicznej przez to wywolanej, udalo sie z 4 podejsciem i byly to w wiekszosci moje pomylki, albo niedorobki podczas czyszczenia ultradzwiekami przez zaklad, gdzie czlowek robiacy to nie mial pojecia ze sama maszyna nie zrobi wszystkiego i ze trzeba jeszcze przedmuchac i sprawdzic wszystkie kanaly i domyc carb cleanerem.Po tej calej robocie wiem ze i tak mam jeden kanalek w komorze plywakowej przytkany ( bez zadnego dojscia w celu odetkania ) w zwiazku z czym ssanie dziala nie na 4 ale na 3 cylindrach.Poza tym czasem niektore czesci skladowe trzeba wymienic jak np zuzyte zaworki paliwowe, bo na nich po prostu gaznik bedzie przylewal, zatykal albo dobrze pracowal w zaleznosci od humoru. Ja to w koncu zrobilem, mimo ze moje zle nie wygladaly i wszystkie problemy minely jak reka odjal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 No więc wracając do tematu, 4 i 2 gaźnik ciągnęły lewe powietrze przy ośce przepustnicy. Co wydaje się nieco dziwne zważywszy na fakt że mając cała gardziel może zasysać gdzie indziej, gdzie my łatwiej. Ale nic to, trzeba doszczelnić. Rozebrałem na strzępy pierwsze, to stare gaźniki i jak podejrzewałem uszczelnienia filcowe. Dziś rano dorobione nowe, złożone do kupy, odpalone i ZONK - dalej to samo. dalej zasysa przy ośce.Fabryczne uszczelnienie miało grubość 1,5 mm, dorobiłem i z 2mm i z 3mm i zawsze to samo. Jakiś pomysł na uszczelnienie które nie zablokuje ośki ? Zawsze można wsadzić małe oringi, ale to powoduje duże opory ruchu ośki i trzeba dorabiać mocniejsze sprężyny żeby miały siłę ją cofną <- temat już przerabiany. Natomiast cały czas mnie męczy fakt, że skoro świeczka zalana to za bogato, a lewe powietrze rozrzedza mieszankę - czyżby aż na tyle że nie ma siły dojść do zapłonu i dlatego świeca mokra ? Zaworek iglicowy nowy, śruba składu mieszanki również, jak i reszta uszczelnień. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 No wlasnie, pisales ze jak uzyles plaka to cylinder zaczal pracowac - przeciez w tej sytuacji powinien wypalic paliwo ze swiecy.Czy moglbys jeszcze raz sprawdzic czy po wlaniu paliwa do 4 cylindra zacznie on pracowac ?Ogladajac twoj film jeszcze raz mam wrazenie ze po sciagnieciu fajki ze swiecy 4 cylindra slysze przelatujaca w powietrzu iskre miedzy fajka i swieca, czy zamieniales fajki miejscami miedzy 3 i 4 cylindrem ?Inne pomysly do glowy mi jakos nie przyszly przez wczorajszy wieczor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) No wlasnie, pisales ze jak uzyles plaka to cylinder zaczal pracowac - przeciez w tej sytuacji powinien wypalic paliwo ze swiecy.Czy moglbys jeszcze raz sprawdzic czy po wlaniu paliwa do 4 cylindra zacznie on pracowac ?Ogladajac twoj film jeszcze raz mam wrazenie ze po sciagnieciu fajki ze swiecy 4 cylindra slysze przelatujaca w powietrzu iskre miedzy fajka i swieca, czy zamieniales fajki miejscami miedzy 3 i 4 cylindrem ?Inne pomysly do glowy mi jakos nie przyszly przez wczorajszy wieczor. Adam, tak zmieniałem, baaa nawet wsadziłem inne cewki, jak pisałem przewody WN i fajki wszystkie nowe. I fakt, słychać jak iskra przeskakuje - i to mnie też własnie bardzo nurtuje, bo powinno kopać, a tymczasem to kopanie to jest jakbyś położył dłoń na szczotce drucianej - więc praktycznie zerowe, pewnie bateryjka 9V mocniej kopie ;). Ale wartości parametrów elektrycznych w normie, zarówno na oryginałach jak i na innych/podmienionych podzespołach. Kopie tyle co nic, więc niby gdzieś elektryka - no ale jak podmieniłem to bez zmian stare czy nowe :/ No nic, dzisiaj ma przyjechać klient z ZR7 którego uprosiłem, to podmienię gaźniory i zobaczymy. Przecież w tym zasranym mieście niby się większość zna i jest cacy ale jak dzwonię i- proszę pożycz na test gaźnikito słyszę:- mogę Ci sprzedać, chcesz? Albo przyprowadź maszynę to sam sprawdzę poj**ane miasto i po prostu zajebiści ludzie :angry: ehhh tak sobie musiałem ponarzekać :) Edytowane 11 Października 2014 przez Herdi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A modul masz skad podmienic ?To by bylo najszybsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A modul masz skad podmienic ?To by bylo najszybsze.No wlasnie modulu nie, jest inny niz te ktorymi dysponuje, chyba ze ktory forumowicz moze ma i pozyczy na test?. Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Sprobuj na forum cafe racer, tam kilka osob ma Zephyry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.