Skocz do zawartości

Zephyr ZR-750 1990 - problem z 2 i 4 cylindrem


Herdi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak coś to mam gaźniory od zr-7. Jakbyś chciał sprawdzić to mogę Ci je podesłać (brakuje tylko 2 rozpylaczy)

 

Super bardzo dziękuję za chęci - jak Rafał nie dojedzie to na pewno się dzisiaj odezwę. Wielki BROWAR za serce :)

 

dodane 10:25

 

No więc tak, ZR-7 przyjechało, gaźniki przerzucone i Zephyrek chodzi równiutko, wszystkie fajki reagują prawidłowo, nawet ze ssaniem nie ma problemu - zniknął tryb zero-jedynkowy ssania, można je spokojnie ustawić na dowolne obroty.

Nie zmienia to niestety faktu że nie odnalazłem i nie usunąłem do końca usterki w oryginalnych gaźnikach Kawy, może jeszcze trafi się sposobność rozwiązania problemu tych gaźników. Na chwilę obecna kupujemy drugie, przerzucamy i niech klient cieszy się tym co zostało z pogody.

 

Prosiłbym jeszcze o nie zamykanie tematu, gdyż problem nie do końca został rozwiązany. A chciałbym dla potomnych zebrać do kupy jakieś rozwiązanie i napisać - dla potomnych :)

Edytowane przez Herdi

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Herdi , pewno klamoty pogubione albo ktoś "wykrecił" wiertarką mosięzną zaślepkę jakiegos kanału albo wykonał "otwór technologiczny " :icon_mrgreen: . Popatrzył bym co sie dzieje z poziomem paliwa na tych nietrybiących gaźnikach . A po uszczelnieniu osi przepustnic jescze raz bzyknął plakiem w gaźniki bo wszystko wyglada na lewe powietrze dostające się nietypową drogą . Kiedyś robiłem gaźniki w gs500 - nie miały małych oringów pod deklami membran i klient jęczał że pali 10/100 i jedzie jak hulajnoga .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czyli moze wyrobienie osiek bylo takie ze filc nie mogl ich uszczelnic a skora dal rade ?

Jakiej skory uzyles ?

 

Adam, zapewne tak, mimo upchania go tam na "grubo" żeby nie blokował ruchu ośki nie dawał rady. Natomiast jaka skóra nie mam pojęcia, pociąłem jakiś stary pasek :)

Edytowane przez Herdi

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skurzane uszczelnienia rozwiąrzą problem uszczelnień osi przepustnic - temat do amknięcia :)

 

 

Skóra jako uszczelka w gaźniku nie da rady bo pod strumieniem powietrza będzie wysychać i kurczyć się , co innego w skrzyni biegów, przekładni kątowej gdzie z jednej strony ma kontakt z olejem od którego puchnie

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...