bratomek Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Co do tłoka to w porównaniu do 8 motocykli na których jeździłem wcześniej ten jest najmocniejszy z tąd moja myśl, że tłok ok. Mam nowe pytanie:Czy u mnie przypadkiem nie był źle ustawiony rozrząd (czerowone naniesienia to ułożeniu u mnie, jakby przestawiony o 180 stopni, ale czy mógłby odpalić?) Chyba że magneto ma 2 położenia ten punktu... Druga sprawa, czy kolor tego nagaru na kolanku jest dobry? porównująć z innych 4t to u mnie jest inny. Dodatkowo to przepalenie które jest na zdjęciu, jest jakis większy powód tego? Dorzucam zdjęcia głowicy od lewej wydechy (widocznie większe trzonki z lewej): Edytowane 6 Października 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Co do tłoka to w porównaniu do 8 motocykli na których jeździłem wcześniej ten jest najmocniejszy z tąd moja myśl, że tłok ok Tłok musisz zmierzyć mikrometrem i porównać wynik z serwisówką. Gdybyś miał przestawiony rozrząd o 180 st to już byś miał po zaworach Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy? Edytowane 6 Października 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy?To,że punkty są w innych miejscach może świadczyć o wadzie napinacza,kół zębatych na wałkach lub zębatce na wale korbowym.Z mocą nic się nie stanie jeśli tłok-cylinder złożysz ponownie tak jak był Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 To teraz pytanie jak zrobie głowice i kupie nowy łancuch rozrządu jak to złożyć tak jak było czy według serwisówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Chcesz to robić inaczej niż wymyśli to konstruktor :biggrin:Tylko serwisówka Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy?a zrób jeden pełny obrót wałem .... :rolleyes:kolanko jak i zawory wyglądają na ubogą mieszankę, a pokaż jeszcze tłok i świece. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 a zrób jeden pełny obrót wałem .... :rolleyes:Jest jakaś sensowny pomysł, tak myślałem; koło na wale jest mniejsze więć może się udać, nie spróbuje bo sciągłem głowice. Co do zdjęć to te: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 a ten kosmiczny luz na jednym wydechu to nie wyszedł Ci taki przez przez dekompresator? (zawór nie był uchylony dekompresatorem).Kolor świecy, zaworów wydechowych i kolanka sugeruje, że jest ciut za ubogo. Podniósłbym iglice o ząb do góry. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Z rozpędu chyba się pomyliłeś :) jeden ząb w dół. Po tłoku widać, że odcinkę za rzadko widział :biggrin: . Edytowane 6 Października 2014 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) a ten kosmiczny luz na jednym wydechu to nie wyszedł Ci taki przez przez dekompresator? (zawór nie był uchylony dekompresatorem).Fakt, że na tym zaworku jest dekompresator ale nie rozumien stwierdzenie "nie był uchylony"?Luz mierzyłem gdy wał miałem ustawiony według serwisówki czyli te punkty na kole magnesowym. Po tłoku widać, że odcinkę za rzadko widział :biggrin: . Poprzedni właściciel facet 43 lat... Edytowane 6 Października 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Dwa nowe pytania które nasunęły mi się podczas oględzin: 1. Dlaczego jedna polówka wału ma taki dziwny nalot? 2. Co mogło być przyczyna ukruszenia tego oporu na wałku balansera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.