Skocz do zawartości

Problem z zaworami KX450F 2006


bratomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do tłoka to w porównaniu do 8 motocykli na których jeździłem wcześniej ten jest najmocniejszy z tąd moja myśl, że tłok ok. Mam nowe pytanie:

Czy u mnie przypadkiem nie był źle ustawiony rozrząd (czerowone naniesienia to ułożeniu u mnie, jakby przestawiony o 180 stopni, ale czy mógłby odpalić?) Chyba że magneto ma 2 położenia ten punktu...

fIgmTP.jpg

 

 

Druga sprawa, czy kolor tego nagaru na kolanku jest dobry? porównująć z innych 4t to u mnie jest inny. Dodatkowo to przepalenie które jest na zdjęciu, jest jakis większy powód tego?

 

 

 

64heul.jpg

 

K1jcZ2.jpg

 

 

Dorzucam zdjęcia głowicy od lewej wydechy (widocznie większe trzonki z lewej):

DtrQjy.jpg

KOq2P8.jpg

Edytowane przez bratomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłoka to w porównaniu do 8 motocykli na których jeździłem wcześniej ten jest najmocniejszy z tąd moja myśl, że tłok ok

 

Tłok musisz zmierzyć mikrometrem i porównać wynik z serwisówką.

 

Gdybyś miał przestawiony rozrząd o 180 st to już byś miał po zaworach

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy?

To,że punkty są w innych miejscach może świadczyć o wadzie napinacza,kół zębatych na wałkach lub zębatce na wale korbowym.

Z mocą nic się nie stanie jeśli tłok-cylinder złożysz ponownie tak jak był

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale jak wytłumaczyc inne położenie względem serwisówki? Jak wyciągne tłoka to bd w stanie założyć go ponownie bez utraty mocy?

a zrób jeden pełny obrót wałem .... :rolleyes:

kolanko jak i zawory wyglądają na ubogą mieszankę, a pokaż jeszcze tłok i świece.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten kosmiczny luz na jednym wydechu to nie wyszedł Ci taki przez przez dekompresator? (zawór nie był uchylony dekompresatorem).

Kolor świecy, zaworów wydechowych i kolanka sugeruje, że jest ciut za ubogo. Podniósłbym iglice o ząb do góry.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten kosmiczny luz na jednym wydechu to nie wyszedł Ci taki przez przez dekompresator? (zawór nie był uchylony dekompresatorem).

Fakt, że na tym zaworku jest dekompresator ale nie rozumien stwierdzenie "nie był uchylony"?Luz mierzyłem gdy wał miałem ustawiony według serwisówki czyli te punkty na kole magnesowym.

 

Po tłoku widać, że odcinkę za rzadko widział :biggrin: .

 

Poprzedni właściciel facet 43 lat...

Edytowane przez bratomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...