monia34 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Witam Chciałam zapytać Was o opinie nt. ww. motocykli. Który z nich będzie mniej awaryjny i który jest tanszy i przyjażniejszy w eksploatacjj? Zachorowałam na jeden i drugi ale mam tylko 4500 zł i muszę wybrać jeden:( Mam duże doświadczenie, ale w jeździe dużymi skuterami 50 cm3 i 150 cm3. Skutery miałam markowe i się nie psuły. Nie wiem jak z motocyklami marzeń...Poradźcie coś: PozdrawiamMonia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Sr 500 to motocykl legenda więc ciężko będzie Ci kupić zadbany egzemplarz za 4500 zł, z XBR powinno być łatwiej, choć ostatnio też zaczęły się cenić. Jeśli chodzi o koszty eksploatacji to będą zbliżone, bo motocykle konstrukcyjnie są do siebie podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 będziesz musiała się nauczyć odpalać z kopa a 500 w jednym garze łatwo może nie odpalać :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 W tej cenie znajdź 2 cylindrówkę lepiej , może CB 500, GS 500, Ninja 500 ( ER 500), 2 gary z reguły więcej wytrzymują, łatwiej odpalają... SR 500, jak gaźnik jest zabrudzony i nie wyregulowany, to odpalenie graniczy z cudem, ale w nawet porządnie wyregulowanym ciężko przełamać kompresję, a jak odda prawie urywa nogę, XBR 500 nie miałem doczynienia, jak już to technicznie - silnikowo tożsamym XR 600, problem w motocyklach z dużym przebiegiem jest sprężynka w napinaczu łańcucha rozrządu...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpaciorek Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Temat co prawda z przed miesiąca ale pozwolę sobie wtrącić, może ktoś inny skorzysta. Po pierwsze, SR500 ma świetny dostęp do części zamiennych, oryginałów, zamienników, itp. Po drugie, wyczyszczenie gaźnika i regulacja to nie taka straszna czynność :)Jest to bardzo prosta, nie wysilona jednostka, a co za tym idzie cholernie wytrzymała. Mam egzemplarz z 1982 i cylinder dopiero na pierwszy szlif był robiony. Po trzecie, żaden kopniak nogi nie urwie a i kompresji nie trzeba przekopywać. Japońce to sprytnie wymyślili. Pompuje się kopniakiem aż do pełnej kompresji, następnie wciskasz dekompresor i przepuszczasz tłok przez kompresje, kopiesz i jedziesz :)Ci co mają większą wprawę potrafią bez dekompresora :) Generalnie polecam, świetny motocykl! Edytowane 21 Października 2014 przez pawelpaciorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.