Duzy Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 mam powazne pytanie.przymierzam sie do kupna tego motocykla,bylem i juz ogladalem.wlasciciel twierdzi ze pasowaloby wymienic rozrzad.nasluchiwalem silnika i cos byo slychac rechoczacego cos jak lancuch,czy to mozliwe zeby to byl slaby rozrzad?a ogólnie silniki tych modeli hałasują?ile moze kosztowac wymiana rozrzadu w warsztacie(nie samemu)??z gory Wam dziekuje,pozdrawiamaha - motocykl rocznik 89,wlasciciel twierdzil ze dolewa 1l oleju na 5tyś km,czy to normalne zurzycie?moim zdaniem nie duzo,ale moze sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarkiewicz Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Wszystkie chałasują a wymiana r-du nie jest wielkim kosztem Tylko 1 l oleju na 5 tys. to chyba na wymianie r-du się nie skończy 89 rok ? Hhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmm????//odpuść sobie bo wtopisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Wszystkie chałasują a wymiana r-du nie jest wielkim kosztem Tylko 1 l oleju na 5 tys. to chyba na wymianie r-du się nie skończy 89 rok ? Hhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmm????//odpuść sobie bo wtopisz"tylko 1 l oleju" co chcesz przez to powiedziec?podobno 0,2 l na 1000 to normalne zuzycie oleju(tak czytałem)wiec wychodzi z tego rowno 1l na 5000km. Nastepnie nie rozumiem "89 rok?" czo w tym nadzwyczajnego?przeciez byly juz w produkcji.pozdrawiam.mam nadzieje ze jeszcze ktos cos na ten temat napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Radze sie wybrac na ogledziny z mechanikiem lub osoba znajaca b.dobrze te motocykle. Bardzo latwo naciac sie na zloma, a jasnowidzem nikt nie jest zeby na podstawie twego opisu cokolwiek wywnioskowac.Czesci do Suzuki sa b.drogie, chcialem nadmienic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 a moze jest ktos w Kozienicach kto moglby zobaczyc ten motocykl. Micek moze Ty z jakims kolega mi pomozecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan starszy Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Stary daj se spokój chyba ,że chcesz wozić baniak oliwy w plecaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Stary daj se spokój chyba ' date='że chcesz wozić baniak oliwy w plecaku[/quote']to ja juz nie wiem czy w "swiecie motocykli" podają niewłasciwe dane?? :buttrock: :buttrock: eehhhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Takie gderanie jak teraz, jest beznadziejne !0,2 L to jest normalne zurzycie jak jezdzisz troszeczke agresywnie.Jak bedziesz pilowal to spali nawet 0,4-0,5 L !!!Do mojej RF 600 dolalem jak na razie 0,5 L a zrobilem prawie 6 000 km .Kumpel do starszej CBR1000 leje 0,5 - 1 L na 1000 km , musi zrobic pierscienie.Trzeba przeliczyc ilosc oleju wlanego do kosztu naprawy i cala filozofia. To ze 89 rok to sie nie przejmuj.Poprostu sprzeta nalezy obejrzec spokojnie, dokladnie, z kumplem ktory sie zna.Nalezy zajrzec pod spod, pod owiewki, poprostu wszedzie ! A ze SUZUKI to same zgrzyty i stuki - tak to juz jest :buttrock:)) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Prawdopodobnie lancuch rozrzadu do wymiany, czasami zdarza sie wybijanie gniazd zaworowych-przez brak serwisu,, urwanie zaworu przez katowanie na zimnym silniku, ale to wszystko slychac- trzeba tylko rozroznic "normalne "halasy od tych zwiastujacych klopoty a zuzycie oleju 0,2 na 1000 nie jest duze.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 W tych modelach wyciągnięty łańcuch słychać jest na wolnych obrotach, na biegu jałowym, jako systematyczne pukanie. Po zwiększeniu obrotów dźwięk ten zanika, czasmi daje o osbie znać przy schodzeniu silnika z niskich obrotów. Robiłem łańcuch w podobnym motocyklu i musisz się liczyc z kosztem od około 400 zł - w zależności od tego gdzie kupisz części i komu zleciż montaż. Nie podaję ceny do, bo może być to kilkarazy więcej jak zrobi to serwis autoryzowany z rozbiórką silnika :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarkiewicz Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 nie mam na myśli szczegółów odnośnie rocznika 89 ale jeśli klient zeznaje bez przymusu że żre olej w określonej ilości to jest to sygnał dla kupującego , że zużycie jest napewno jest większe i stukający rzekomo łańcuch r-du daję głowę że przy" wnikliwych" oględzinach okarze się agonią silnika. Odpuść sobie ,chyba że chceszna naprawiać a nie jeździć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 A moze poprostu sprzedawca jest uczciwy, heheheh, tylko tego nikt w tym kraju nie bierze pod uwagę :-). Tak to nieststy jest. Dodam tylko że podane ilości spalania oleju w tym motocyklu nie musi oznaczać jeszcze że to wrak. Najważniejsze to zobaczyć czy nbie wali olejem w czasie jazdy jak się odkeci do oporu. Powiem szczerze, że spotkałem ostatniuo takiego jednego GSX`f z 1999 roku, który był aż tak zakatowany, że zostawiał za sobą białą chmurę - tego bym nie polecił, a wiem że ktoś to moto kupił i to za 14 tys zł 8O - tragedia. Nawet dobra przegazówka pozwoli to szybko ocenić, pod warunkiem że oglądający wie jak odróżnić niespaloną benzynę od spalonego oleju :-) (który jest biały i ma charakterystyczny zapach, nieststy tego w poście nie da się opisać ani przesłać, beznyna natomiast barwy szarej do czarnej no i śmierdzi spalinami tylko :lol: ). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Duzy a nie chcesz VFR 750 z 1988 roku- serwisowana wiadomo u kogo- no i wiadomo jak sprzet chodzi(malo brakowalo bym sam ja kupil, ale brachol nie chcial mi pozyczyc 1500 zl).Jak chcesz szczegolow to zadzwon do Rycha z Jedwabnego 0606 814 703, lub 86/2172 684(nawet po 22-giej), poda Ci namiary do goscia i ewentualna cene.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Duzy a nie chcesz VFR 750 z 1988 roku- serwisowana wiadomo u kogo No tutaj to bym się chwili nie zstanawiał, jeśli tylko VFR jest w dobrym stanie, to to lepszy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Duzy dzwonilem o ta VFR jest to moto juz na 17-tkach, ma stalowe oploty, cena wywolawcza 8500,ale moto naprawde zadbane- chlopak jezdzacy na niej w moim wieku i to jezdzi do "kosciola", bo ma firme i nie ma czasu. Tel do wlasciciela:0600 688 570-Jacek. Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.