Skocz do zawartości

Suzuki gsx 750 F - rozrząd!


Duzy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam powazne pytanie.przymierzam sie do kupna tego motocykla,bylem i juz ogladalem.wlasciciel twierdzi ze pasowaloby wymienic rozrzad.nasluchiwalem silnika i cos byo slychac rechoczacego cos jak lancuch,czy to mozliwe zeby to byl slaby rozrzad?a ogólnie silniki tych modeli hałasują?ile moze kosztowac wymiana rozrzadu w warsztacie(nie samemu)??z gory Wam dziekuje,pozdrawiam

aha - motocykl rocznik 89,wlasciciel twierdzil ze dolewa 1l oleju na 5tyś km,czy to normalne zurzycie?moim zdaniem nie duzo,ale moze sie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie chałasują a wymiana r-du nie jest wielkim kosztem Tylko 1 l oleju na 5 tys. to chyba na wymianie r-du się nie skończy 89 rok ? Hhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmm????//odpuść sobie bo wtopisz

"tylko 1 l oleju" co chcesz przez to powiedziec?podobno 0,2 l na 1000 to normalne zuzycie oleju(tak czytałem)wiec wychodzi z tego rowno 1l na 5000km. Nastepnie nie rozumiem "89 rok?" czo w tym nadzwyczajnego?przeciez byly juz w produkcji.pozdrawiam.mam nadzieje ze jeszcze ktos cos na ten temat napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze sie wybrac na ogledziny z mechanikiem lub osoba znajaca b.dobrze te motocykle. Bardzo latwo naciac sie na zloma, a jasnowidzem nikt nie jest zeby na podstawie twego opisu cokolwiek wywnioskowac.

Czesci do Suzuki sa b.drogie, chcialem nadmienic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie gderanie jak teraz, jest beznadziejne !

0,2 L to jest normalne zurzycie jak jezdzisz troszeczke agresywnie.

Jak bedziesz pilowal to spali nawet 0,4-0,5 L !!!

Do mojej RF 600 dolalem jak na razie 0,5 L a zrobilem prawie 6 000 km .

Kumpel do starszej CBR1000 leje 0,5 - 1 L na 1000 km , musi zrobic pierscienie.Trzeba przeliczyc ilosc oleju wlanego do kosztu naprawy i cala filozofia.

 

To ze 89 rok to sie nie przejmuj.

Poprostu sprzeta nalezy obejrzec spokojnie, dokladnie, z kumplem ktory sie zna.

Nalezy zajrzec pod spod, pod owiewki, poprostu wszedzie !

 

A ze SUZUKI to same zgrzyty i stuki - tak to juz jest :buttrock:))

 

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie lancuch rozrzadu do wymiany, czasami zdarza sie wybijanie gniazd zaworowych-przez brak serwisu,, urwanie zaworu przez katowanie na zimnym silniku, ale to wszystko slychac- trzeba tylko rozroznic "normalne "halasy od tych zwiastujacych klopoty a zuzycie oleju 0,2 na 1000 nie jest duze.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych modelach wyciągnięty łańcuch słychać jest na wolnych obrotach, na biegu jałowym, jako systematyczne pukanie. Po zwiększeniu obrotów dźwięk ten zanika, czasmi daje o osbie znać przy schodzeniu silnika z niskich obrotów. Robiłem łańcuch w podobnym motocyklu i musisz się liczyc z kosztem od około 400 zł - w zależności od tego gdzie kupisz części i komu zleciż montaż. Nie podaję ceny do, bo może być to kilkarazy więcej jak zrobi to serwis autoryzowany z rozbiórką silnika :-).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam na myśli szczegółów odnośnie rocznika 89 ale jeśli klient zeznaje bez przymusu że żre olej w określonej ilości to jest to sygnał dla kupującego , że zużycie jest napewno jest większe i stukający rzekomo łańcuch r-du daję głowę że przy" wnikliwych" oględzinach okarze się agonią silnika. Odpuść sobie ,chyba że chceszna naprawiać a nie jeździć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze poprostu sprzedawca jest uczciwy, heheheh, tylko tego nikt w tym kraju nie bierze pod uwagę :-). Tak to nieststy jest. Dodam tylko że podane ilości spalania oleju w tym motocyklu nie musi oznaczać jeszcze że to wrak. Najważniejsze to zobaczyć czy nbie wali olejem w czasie jazdy jak się odkeci do oporu. Powiem szczerze, że spotkałem ostatniuo takiego jednego GSX`f z 1999 roku, który był aż tak zakatowany, że zostawiał za sobą białą chmurę - tego bym nie polecił, a wiem że ktoś to moto kupił i to za 14 tys zł 8O - tragedia.

Nawet dobra przegazówka pozwoli to szybko ocenić, pod warunkiem że oglądający wie jak odróżnić niespaloną benzynę od spalonego oleju :-) (który jest biały i ma charakterystyczny zapach, nieststy tego w poście nie da się opisać ani przesłać, beznyna natomiast barwy szarej do czarnej no i śmierdzi spalinami tylko :lol: ).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzy a nie chcesz VFR 750 z 1988 roku- serwisowana wiadomo u kogo- no i wiadomo jak sprzet chodzi(malo brakowalo bym sam ja kupil, ale brachol nie chcial mi pozyczyc 1500 zl).Jak chcesz szczegolow to zadzwon do Rycha z Jedwabnego 0606 814 703, lub 86/2172 684(nawet po 22-giej), poda Ci namiary do goscia i ewentualna cene.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzy dzwonilem o ta VFR jest to moto juz na 17-tkach, ma stalowe oploty, cena wywolawcza 8500,ale moto naprawde zadbane- chlopak jezdzacy na niej w moim wieku i to jezdzi do "kosciola", bo ma firme i nie ma czasu. Tel do wlasciciela:0600 688 570-Jacek. Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...