indyjanerka Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Cześć, mam problem z moją Hondą, może ktoś coś doradzi. Kupiłam używany motocykl jakiś miesiąc temu. Do tego czasu było trochę kłopotów z wyjeżdżaniem pod górę z garażu, poza tym czasami gasł na wolnych obrotach, zwłaszcza przy ruszaniu (wyczyściłam dyszę i trochę się poprawiło, ale to chyba nie jest główna przyczyna). Dzisiaj kombinowałam z iglicą; podniesienie jej niewiele dało, ale odwrotny manewr już tak, palił i jeździł jak dziki kuc :laugh: Niestety, po kilku godzinach nie mogłam go odpalić, nawet na ssaniu, po jakichś 10 minutach dałam sobie spokój. Przy próbach czasami coś syczało przy akumulatorze. Dodam, że akumulator podobno jest prawie nowy. Ktoś miał podobnie? Cytuj ,,Wszystko, co widzę, do mnie należy, cała Ziemia, jeśli chcesz wiedzieć. I to mnie raduje."(Włóczykij) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexonus Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Ssanie na ciepłym ? Może zalane świece ? Potem 10 min kręcenia i bateria padła. Wykręć świecę wypal palnikiem i podepnij naładowany akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Witam! Spróbuj dokładnie wyczyścić gaźnik filtr powietrza i zrobić to co jeszcze kolega powyżej wymienił i daj znać jak z maszynką ;)można jeszcze sprawdzić przerwy na zaworkach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Mleczko Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Lepiej nie męcz akumulatora takim odpalaniem, jak syczało to mógł się "zagotować" od nagłego, dużego poboru prądu - trochę pecha, płyty się pogną, zrobi się zwarcie i aku do wywalenia. Zawsze można wrzucić dwójkę czy trójkę i na pych, mi tak zawsze odpali, nawet jak po dłuższym postoju z rozrusznika nie ma zamiaru :). Problemów może być wiele, od elektryki, po zasilanie w paliwo itp. itd. Cytuj - dziennik kosztów na spritmonitor.deMoja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
indyjanerka Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Dzięki za odzew! Wczoraj sprawdziłam świece i rzeczywiście był zalane. Zastanawiam się, czy to przez moje nieumiejętne odpalanie (jestem zielona), czy może na przykład zawór w gaźniku jest nieszczelny. Dodatkowo z jedną świecą było coś nie tak, bo jak wyjęłam ją i odpaliłam, to iskra leciała jakoś bokiem :blink:, pewnie uszkodzona izolacja, czy coś takiego. Mam wrażenie, że przez to mógł palić tylko na jednym cylindrze. Po wymianie świecy jest w porządku, jeśli odmówi współpracy, będę drążyć dalej. Pozdrawiam :) Cytuj ,,Wszystko, co widzę, do mnie należy, cała Ziemia, jeśli chcesz wiedzieć. I to mnie raduje."(Włóczykij) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 jeśli masz nkg to zmień na denso i o problemie zapomniszto samo miałem z cebulą Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.