Skocz do zawartości

indyjanerka

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O indyjanerka

  • Urodziny 10/25/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Świerszczów/Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CM 125 Custom
  • Płeć
    Kobieta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.lastfm.pl/user/indyjanerka

Osiągnięcia indyjanerka

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przesyłam zdjęcia z uwzględnieniem tego miejsca, w którym pękło. Myślicie, że jest do zaakceptowania czy do wywalenia?
  2. Częściej patrzę na składanie ;) Rozbieranie było po to, żeby naprawić zębatkę w skrzyni biegów (nadłamany jeden ząb, trochę ,,chrobotało" na 3cim biegu). Natomiast z silnikiem wszystko było ok, więc zastanawiam się, jak to zrobić najmniej inwazyjnie. Z mojego pomiaru cylindra też wychodzi 44 mm, taki okrągły wymiar może oznaczać, że nic nie było robione, tak? Jak będę miała chwilę, to wstawię zdjęcie tego tłoka. LWG :biggrin:
  3. Cześć, mam problem jak w tytule. Przy nieumiejętnym zakładaniu cylindrów wygięłam pierścienie zgarniające, które uszkodziły rowki w tłokach. Pierścienie są na pewno do wymiany, jeden tłok poza wyżłobieniami w rowkach ma lekkie pęknięcie na powierzchni (długość pęknięcia to jakieś 2 mm). 1. Czy jest sens poprawić trochę te rowki i założyć nowe pierścienie, czy od razu szukać nowych tłoków? 2. Czy ktoś z Was posiada ten model i wie, jaka jest fabryczna średnica tłoka? Zmierzyłam i wychodzi 44 mm, ale nie wiem, czy nie było szlifu cylindra. 3. Orientuje się ktoś, gdzie można dostać taki zestaw (tłoki +pierścienie), oczywiście bez kupowania całego silnika? Szukam i nie mogę znaleźć. Jeśli to pytanie do innego działu, to przepraszam. :blush:
  4. Dzięki za odzew! Wczoraj sprawdziłam świece i rzeczywiście był zalane. Zastanawiam się, czy to przez moje nieumiejętne odpalanie (jestem zielona), czy może na przykład zawór w gaźniku jest nieszczelny. Dodatkowo z jedną świecą było coś nie tak, bo jak wyjęłam ją i odpaliłam, to iskra leciała jakoś bokiem :blink:, pewnie uszkodzona izolacja, czy coś takiego. Mam wrażenie, że przez to mógł palić tylko na jednym cylindrze. Po wymianie świecy jest w porządku, jeśli odmówi współpracy, będę drążyć dalej. Pozdrawiam :)
  5. Cześć, mam problem z moją Hondą, może ktoś coś doradzi. Kupiłam używany motocykl jakiś miesiąc temu. Do tego czasu było trochę kłopotów z wyjeżdżaniem pod górę z garażu, poza tym czasami gasł na wolnych obrotach, zwłaszcza przy ruszaniu (wyczyściłam dyszę i trochę się poprawiło, ale to chyba nie jest główna przyczyna). Dzisiaj kombinowałam z iglicą; podniesienie jej niewiele dało, ale odwrotny manewr już tak, palił i jeździł jak dziki kuc :laugh: Niestety, po kilku godzinach nie mogłam go odpalić, nawet na ssaniu, po jakichś 10 minutach dałam sobie spokój. Przy próbach czasami coś syczało przy akumulatorze. Dodam, że akumulator podobno jest prawie nowy. Ktoś miał podobnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...