Demento Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam, Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej a nabyłem drogą kupna motocykl Suzuki GS 850 GL 1982. Miałem świadomość wieku tej maszyny i możliwych usterek no i pojawiło mi się kilka rzeczy na raz. Problem mam następujący 3 uszczelki: pod głowicą, zaworami i przy alternatorze są do wymiany i nie wiem czy lepiej oddać go do mechanika i zabulić trochę kasy czy zabrać się za to samemu. Powiedzcie proszę czy taka wymiana to duży koszt serwisowy i czy istnieje możliwość samemu sobie z tym poradzić. Druga rzecz czy ktoś posiada może książkę serwisową do tego rocznika? znalazłem w języku francuskim ale to niewiele mi daje. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam,Demento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej Oprócz wiedzy,przydałyby Ci się narzędzia.Sam klucz dynamometryczny,który jest wymagany przy skręcaniu głowicy,to wydatek 200 zł,a to około 1/3 ceny usługi u mechanika motocyklowego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/yamaha.htmltu poszukaj manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demento Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy.Nie, srebrne malowanie z pod warszawy :D i masz racje bardzo mało tego w Polsce, nawet na necie mało osób pisze o tym modelu Co do narzędzi to znajomy ma więc nie jest to problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jest temat o suzuki gs 850 na tym forum autor Ortega, możesz poczytać, więcej jest na caferacer.pl, tego samego autora. Jednak jeśli nie znasz się na mechanice motocyklowej to odpuść sobie, bo oprócz narzędzi i kolegów trzeba mieć doświadczenie aby tego nie zniszczyć do końca. Po drugie skąd pewność że uszczelka pod głowicą jest do wymiany - to może być mylna diagnoza. Ustaw zawory, wymień uszczelki pod pokrywą zaworów i pod pokrywą alternatora i jeździj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Skontaktuj sie z Ortega z tego forum, tez odbudowuje 850 od podstaw i moze udzielic ci kilku rad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demento Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 mam wyciek oleju z pod głowicy, sprawdziłem jak na razie w sposób podstawowy czyli wyczyściłem miejsce pod uszczelką na ile się dało odpaliłem moto przejechałem kawałek i było mocno zabrudzone od uszczelki. Dzięki za rady i postaram się z Ortega porozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.