Skocz do zawartości

Wymiana uszczelek Suzuki GS 850


Demento
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej a nabyłem drogą kupna motocykl Suzuki GS 850 GL 1982. Miałem świadomość wieku tej maszyny i możliwych usterek no i pojawiło mi się kilka rzeczy na raz. Problem mam następujący 3 uszczelki: pod głowicą, zaworami i przy alternatorze są do wymiany i nie wiem czy lepiej oddać go do mechanika i zabulić trochę kasy czy zabrać się za to samemu. Powiedzcie proszę czy taka wymiana to duży koszt serwisowy i czy istnieje możliwość samemu sobie z tym poradzić. Druga rzecz czy ktoś posiada może książkę serwisową do tego rocznika? znalazłem w języku francuskim ale to niewiele mi daje. Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam,

Demento

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej

 

Oprócz wiedzy,przydałyby Ci się narzędzia.

Sam klucz dynamometryczny,który jest wymagany przy skręcaniu głowicy,to wydatek 200 zł,a to około 1/3 ceny usługi u mechanika motocyklowego

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy.

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy.

Nie, srebrne malowanie z pod warszawy :D i masz racje bardzo mało tego w Polsce, nawet na necie mało osób pisze o tym modelu

 

Co do narzędzi to znajomy ma więc nie jest to problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest temat o suzuki gs 850 na tym forum autor Ortega, możesz poczytać, więcej jest na caferacer.pl, tego samego autora. Jednak jeśli nie znasz się na mechanice motocyklowej to odpuść sobie, bo oprócz narzędzi i kolegów trzeba mieć doświadczenie aby tego nie zniszczyć do końca. Po drugie skąd pewność że uszczelka pod głowicą jest do wymiany - to może być mylna diagnoza. Ustaw zawory, wymień uszczelki pod pokrywą zaworów i pod pokrywą alternatora i jeździj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wyciek oleju z pod głowicy, sprawdziłem jak na razie w sposób podstawowy czyli wyczyściłem miejsce pod uszczelką na ile się dało odpaliłem moto przejechałem kawałek i było mocno zabrudzone od uszczelki. Dzięki za rady i postaram się z Ortega porozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...