Skocz do zawartości

Wymiana uszczelek Suzuki GS 850


Demento
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej a nabyłem drogą kupna motocykl Suzuki GS 850 GL 1982. Miałem świadomość wieku tej maszyny i możliwych usterek no i pojawiło mi się kilka rzeczy na raz. Problem mam następujący 3 uszczelki: pod głowicą, zaworami i przy alternatorze są do wymiany i nie wiem czy lepiej oddać go do mechanika i zabulić trochę kasy czy zabrać się za to samemu. Powiedzcie proszę czy taka wymiana to duży koszt serwisowy i czy istnieje możliwość samemu sobie z tym poradzić. Druga rzecz czy ktoś posiada może książkę serwisową do tego rocznika? znalazłem w języku francuskim ale to niewiele mi daje. Będę wdzięczny za pomoc.

 

Pozdrawiam,

Demento

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowicjuszem w temacie mechaniki motocyklowej

 

Oprócz wiedzy,przydałyby Ci się narzędzia.

Sam klucz dynamometryczny,który jest wymagany przy skręcaniu głowicy,to wydatek 200 zł,a to około 1/3 ceny usługi u mechanika motocyklowego

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy.

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta suzuki nie jest czasaami w żółtofioletowym malowaniu w ciapki czy inne płomienie( o ile dobrze kolory pamiętam)? To rzadki model i za dużo chyba tego w Polsce nie było i nie ma. A stała taka u mnie z dziewięć lat termu właśnie w tym roczniku :) Co prawda w Poznaniu, ale może zawędrowała do stolicy.