KamayPL Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Witam. Posiadam wektora już z półtora miesiąca, i wciąż mnie zaskakuje. Dziś wymieniłem linkę gazu, i wężyk paliwa.Mam mały problem. Motocykl po odpaleniu trzeba trzymać na obrotach (nie dużych ale nie można puścić manetki).Po odpaleniu motocykl automatycznie zdycha. Na ssaniu posiadam ten sam problem. Gaźnik już czyściłem i poskładałem tak jak był. Chciałem wyregulować ale nie wiem jak, bo posiadam tylko jedną śrubę a ona praktycznie nie reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jezeli nie masz zadnej sruby regulacji obrotow to reguluje sie je naciagiem linki czyli zestawem srubowym umieszczonym pod gumowa oslona na szczycie gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 przeciesz ta sruba na zdjeciu to regulacja wolnych obrotow, moze zle zalozyles przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Powinna być gdzieś druga śrubka od regulacji składu mieszanki, bo spotkałem gaźnika bez tej regulacji, zrób dokładniejsze zdjęcie gaźnika z lewej strony, może ta śrubka jest pod jakąś zaślepką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamayPL Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) W sumie to jest możliwe że śruba regulacji składu mieszanki jest po prawej stronie motocykla, za śrubą wolnych obrotów po lewej pod zaślepką.(1#foto - prawa strona; 2#foto lewa strona).PS. Panowie, wiecie jaki to gaźnik? Ja nie potrafiłem się doszukać.PS2. Do gaźnika idzie tylko linka gazu (ciężko będzie ją wyregulować bo już naciągnąłem ją na max'a i jeszcze ma lekkie luzy), i wężyk paliwowy. Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez KamayPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Linką się nie reguluje, zawsze musi być luz, tą śrubkę co widać na górnym zdjęciu to jest od wolnych obrotów, bo podnosi przepustnice jak ją wkręcasz, skoro na nią nie reaguje to musisz ustawić skłasd mięszanki i dlatego musisz odszukać tą regulację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamayPL Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak tylko wstanę, zajmę się tym.PS. Na jakiej pozycji mam regulować wolne obroty?Posiadam 3 pozycje, dolna to ssanie, na środkowej jeżdżę, a na górnej pod czas jazdy narywa mną. Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez KamayPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Jeździć i regulować powinieneś na górnej pozycji,jeśli nie chce jechać to tylko potwierdza ze masz źle wyregulowany gaźnik,śrubkę od składu mieszanki masz od spodu gaźnika od strony cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak juz znajdziesz śrubę regulacji składu mieszanki i upewnisz się że ssanie jest szcelne ,nie ma nigdzie lewego powietrza a paliwo bez przeszkód wypełnia komorę pływakową to mieszankę (obrotów biegu jałowego) ustawiasz tak jak w starych heblach sowieckich i PRL-owskich :- rozgrzewasz silnik i zgrubnie ustawiasz obroty jałowe - nie za szybkie , przynajmniej na potrzeby regulacji mieszanki biegu jałowego, powiedzmy 10% powyżej granicy samoczynnego gaśnięcia - kręcisz śrubą składu mieszanki tak aby silnik uzyskał maksimum obrotów (tzn nie czerwone pole na obrotomierzu tylko najwyższe obroty jałowe jakie uda ci się uzyskać kręcac śrubą w lewo lub prawo ) a potem odkręcasz od tej pozycji o 1/4-1/2 obrotu - zapewni to ciut bogatsza mieszankę i łagodniejsze przejścia pomiędzy zakresami pracy gaźnika dla nie do końca rozgrzanego silnika.- finalnie ustawiasz obroty , chińskie 50 mają po 1200obr/min a to nie wiem , ustaw z 1100 powinno być ok.PSDrodzy oblatywacze chińskich kibli 50ccm , czy nie zauwazyliście że wasze demony brzmią jak pojazdy Dżetsonów (taka bajka kiedyś była ) :laugh: Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamayPL Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) @UP To nie jest 50ccm tylko 150 ccm ;) Znalazłem śrubę od regulacji mieszanki. Była pod zaślepką obok śruby do regulacji wolnych obrotów. ----------------------------------- Pogrzebałem i wyszło tak.-Śruba pod zaślepką obraca się tylko pod kątem 90 stopni-Spod tejże śruby wycieka waha.-Wystarczy mikroskopijny ruch i motocykl zdycha.-Da się ustawić motocykl tak aby nie zdychał ale za to chodzi na 3-4k obrotów na każdej pozycji (trzy pozycje, chyba ssanie, półssanie, i te trzecie) Jutro jadę najprawdopodobniej do serwisu bo sam sobie z tym nie poradzę. Chyba że któryś z forumowiczów mieszka/przejeżdża przez gliwice i miałby chwilę czasu poświęcić. Jeżeli mechanik sobie z tym nie poradzi to najprawdopodobniej ten sezon dla mnie odpada. (Niestety nie stać mnie na dzień dzisiejszy na nowy gaźnik) Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez KamayPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jeśli mówisz o tej zaślepce po lewej stronie od tej śrubki regulacji wolnych obrotów to tam nie ma śrubki tylko oska przepustnicy ssania.Szukałeś tam gdzie ci wcześniej pisałem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamayPL Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Na gaźniku są tylko te dwie śrubki. No cóż, mogło być lepiej ale teraz też dobrze chodzi. Pokopciłem przez 20 min na podwórku po powrocie z małej trasy. Jest ok.Ale nowym problemem jest słabe a może i brak ładowania na włączonych światłach drogowych/postojowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.