Skocz do zawartości

ER6n


skovronsky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba coś dolega mojej kawce. Mam wrażenie, że z seryjnych 70 koni zostało niewiele. Do 160 jakoś sie bujnie, a dalej nic... no nie idzie i koniec. Żeby ją bujnąć do 170-180 to musiałbym mieć prostą przez pół województwa chyba. Popatrzyłem na youtubie, to on leci do 200 ładnie. Oj, chyba zawitam w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Sa blokowane albo do 100KM, albo do 34KM.

 

Kawa ma rozpędza się do 180, więc raczej nie jest zblokowana do 34, ograniczona do 100 też być nie mogła bo ma 72.



Chyba że jakieś kombinacje były robione. Stawiał bym na inną przyczynę niż zblokowanie moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu podjadę do serwisu i zobaczymy co mechanior powie.

Sprawdzałem ją ostatnio na pustej drodze, to przy 170 miałem wrażenie, że jadę już na odcięciu a moto osiągnęło granice swoich możliwości. Rolgazu mało nie przekręciłem ale nie chciał się dalej rozpędzać. Niestety umknęło mi jakie miał obroty.

 

Na pewno nie jest zblokowany na rolgazie i zworką na ECU. Świece jasny brąz/beż.

Uszkodzona/ brudna sonda mogłaby sprawić aż takie problemy?

 

 

W międzyczasie klamka mi trochę zmiękła :laugh:

Mam nadzieję, że po powtórnym odpowietrzeniu (upuściłem już dwa zbiorniczki płynu przy zmianie przewodów) będzie gitara.

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj piąty bieg rozpędź się na maksa obroty powinny dojść do czerwonego pola. Jeśli dojdą to możliwe, że masz po prostu zmienione przełożenia tzw. na prędkość w związku z czym licznik pokazuje niższe kmh niż w rzeczywistości. W ogóle to przegoń sprzęta na niższych biegach do odciny ( zobaczysz czy sprawnie do odcięcia dochodzą obroty) Jeśli kawa straci moc przed odcięciem zapłonu to może być zagięty wężyk paliwowy. (miałem kiedyś taki przypadek)

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę na necie oryginalny napęd z tego rocznika ma 15/46 zębów i u mnie jest tak samo!

 

Porównam wskazania licznika z GPSem.

 

- - - Update 25.08 - - -

 

Przegoniłeqm go na trójce do czerwonego (155). Na czwórce i wyżej już nie było gdzie. Na jedynce, dwójce do czerwonego szedł bez zadyszki, ale czy to było tempo właściwe dla niezablokowanego moto...nie wiem.

 

GPS wskazywał 10-14 mniej niż prędkościomierz.

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...