Skocz do zawartości

zx9r, 00r - Problem z elektryką


TyLuH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heja,

 

Sprawa tyczy sie zx9r 2000.

Dwa dni temu wychodzilem z pracy z zalozeniem ze jak zwykle wroce do domu moto....otoz nie!

 

Przekrecam zaplon,cisza...cyferblad nawet sie nie skalibrowal, kontrolki nie swieca poza delikatna poswiatą OIL'a - umarla. Z poczatku myslalem ze bateria,potem bezpieczniki a teraz stanalem na albo alternator albo regulator napiecia. W elektryce jestem kiepski wiec prosze Was o pomoc.

 

Po odpaleniu z kabli rozruchowych silnik pracuje nierowno,nieczysto,dlawi sie i po chwilo gasnie. Cyferblad w tym czasie caly czas kalibruje,przerywa,kontroli niczym choinka. Taki psikus...w nocy mam koszmary,rano częsooo mi sie rece ogolem mam depresje.

 

Przypomne ze bezpieczniki sprawdzilem,sa cale.

 

Jakim sposobem moge zdiagnozowac problem?

 

Dziekuje za wszelakie info,zdrowka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

 

Sprawa tyczy sie zx9r 2000.

Dwa dni temu wychodzilem z pracy z zalozeniem ze jak zwykle wroce do domu moto....otoz nie!

 

Przekrecam zaplon,cisza...cyferblad nawet sie nie skalibrowal, kontrolki nie swieca poza delikatna poswiatą OIL'a - umarla. Z poczatku myslalem ze bateria,potem bezpieczniki a teraz stanalem na albo alternator albo regulator napiecia. W elektryce jestem kiepski wiec prosze Was o pomoc.

 

Po odpaleniu z kabli rozruchowych silnik pracuje nierowno,nieczysto,dlawi sie i po chwilo gasnie. Cyferblad w tym czasie caly czas kalibruje,przerywa,kontroli niczym choinka. Taki psikus...w nocy mam koszmary,rano częsooo mi sie rece ogolem mam depresje.

 

Przypomne ze bezpieczniki sprawdzilem,sa cale.

 

Jakim sposobem moge zdiagnozowac problem?

 

Dziekuje za wszelakie info,zdrowka!

 

 

Rozpocznij od przeczytania pierwszego podpiętego tematu w dziale Mechanika

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź akumulator. Pewnie po prostu padł i tyle. Tzn. naładuj go prostownikiem, sprawdź napięcie na klemach, jeśli ok to wsadź do moto. Jak dalej będą cyrki to na 95% akumulator do wymiany. Jeśli natomiast będzie chodził sprzęt dobrze to sprawdzasz napięcie na odpalonym silniku i ze światłami (powinno być około 14v) jeśli będzie np. 12.5 to regulator napięcia do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie tutaj zapytać, żeby nie tworzyć nowego tematu (jeśli robię błąd to wybaczcie). Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem zx9-tki z 2004 roku, mam kilka pytać bardzo błahych, niestety poprzedni właściciel jest za granicą i nie mam z nim kontaktu.

 

pyt. 1- jak wymienić żarówkę pozycyjną z tyłu? trzeba podnieść zadupek, coś rozkręcać czy jak?

 

pyt. 2- niestety nie ma kontrolki poziomu paliwa, także powinien być ten kranik, z możliwością przełączenia na rezerwę? Jeśli tak to gdzie on jest, bo przejrzałem centrymetr po centymetrze i albo jestem ślepy albo go nie ma :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Wskaźnikiem paliwa w niektórych sztukach jest sama lampka rezerwy. Działa to mniej więcej tak że 3/4 zbiornika ona nic. Potem zaczyna nadawać że cienko z paliwem a gdy zostaje z litr czy dwa to zapala sie na amen i już wiesz że koniecznie musisz szukać stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...