TyLuH Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Heja, Sprawa tyczy sie zx9r 2000.Dwa dni temu wychodzilem z pracy z zalozeniem ze jak zwykle wroce do domu moto....otoz nie! Przekrecam zaplon,cisza...cyferblad nawet sie nie skalibrowal, kontrolki nie swieca poza delikatna poswiatą OIL'a - umarla. Z poczatku myslalem ze bateria,potem bezpieczniki a teraz stanalem na albo alternator albo regulator napiecia. W elektryce jestem kiepski wiec prosze Was o pomoc. Po odpaleniu z kabli rozruchowych silnik pracuje nierowno,nieczysto,dlawi sie i po chwilo gasnie. Cyferblad w tym czasie caly czas kalibruje,przerywa,kontroli niczym choinka. Taki psikus...w nocy mam koszmary,rano częsooo mi sie rece ogolem mam depresje. Przypomne ze bezpieczniki sprawdzilem,sa cale. Jakim sposobem moge zdiagnozowac problem? Dziekuje za wszelakie info,zdrowka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Heja, Sprawa tyczy sie zx9r 2000.Dwa dni temu wychodzilem z pracy z zalozeniem ze jak zwykle wroce do domu moto....otoz nie! Przekrecam zaplon,cisza...cyferblad nawet sie nie skalibrowal, kontrolki nie swieca poza delikatna poswiatą OIL'a - umarla. Z poczatku myslalem ze bateria,potem bezpieczniki a teraz stanalem na albo alternator albo regulator napiecia. W elektryce jestem kiepski wiec prosze Was o pomoc. Po odpaleniu z kabli rozruchowych silnik pracuje nierowno,nieczysto,dlawi sie i po chwilo gasnie. Cyferblad w tym czasie caly czas kalibruje,przerywa,kontroli niczym choinka. Taki psikus...w nocy mam koszmary,rano częsooo mi sie rece ogolem mam depresje. Przypomne ze bezpieczniki sprawdzilem,sa cale. Jakim sposobem moge zdiagnozowac problem? Dziekuje za wszelakie info,zdrowka! Rozpocznij od przeczytania pierwszego podpiętego tematu w dziale Mechanika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Ok w między czasie zapytam, co wedlug Was moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Najpierw sprawdź akumulator. Pewnie po prostu padł i tyle. Tzn. naładuj go prostownikiem, sprawdź napięcie na klemach, jeśli ok to wsadź do moto. Jak dalej będą cyrki to na 95% akumulator do wymiany. Jeśli natomiast będzie chodził sprzęt dobrze to sprawdzasz napięcie na odpalonym silniku i ze światłami (powinno być około 14v) jeśli będzie np. 12.5 to regulator napięcia do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Wygląda że siadł akumulator, naładuj go do pełna, sprawdz czy trzyma prąd, potem sprawdz ładowanie, jak to nie pomoże to sprawdz połączenia elektryczne, masę, przewody pądowe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Przelozylem dzis baterie od innego jednoslada zgodnie z waszymi zalozeniami - akumulator juz zamowilem, stary do utylizacji,dzieki za wsparcie,podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawlish Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Pozwolę sobie tutaj zapytać, żeby nie tworzyć nowego tematu (jeśli robię błąd to wybaczcie). Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem zx9-tki z 2004 roku, mam kilka pytać bardzo błahych, niestety poprzedni właściciel jest za granicą i nie mam z nim kontaktu. pyt. 1- jak wymienić żarówkę pozycyjną z tyłu? trzeba podnieść zadupek, coś rozkręcać czy jak? pyt. 2- niestety nie ma kontrolki poziomu paliwa, także powinien być ten kranik, z możliwością przełączenia na rezerwę? Jeśli tak to gdzie on jest, bo przejrzałem centrymetr po centymetrze i albo jestem ślepy albo go nie ma :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Niekoniecznie. Wskaźnikiem paliwa w niektórych sztukach jest sama lampka rezerwy. Działa to mniej więcej tak że 3/4 zbiornika ona nic. Potem zaczyna nadawać że cienko z paliwem a gdy zostaje z litr czy dwa to zapala sie na amen i już wiesz że koniecznie musisz szukać stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawlish Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 ale właśnie nie ma tej lampki rezerwy :S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.